پزشکی و سلامت, دوچرخه اسپینینگ, وبلاگ, ورزشی

انوع پدال برقی پایی و ثابت یا مینی بایک در رزان کالا

انواع مینی بایک، پدال برقی و پدال مکانیکی در رزان کالا

اگر هنوز نمی دانید که این پدال های برقی و مکانیکی چه هستند می توانید مقالات دیگری که در سایت رزان کالا درج کردیم مراجعه  کنید.

خیلی کوتاه توضیح می دهیم که مینی بایک ها نوعی از دوچرخه های ثابت هستند که برقی هستند و نوع مکانیکی آن نیز در رزان کالا موجود و قابل فروش هست.

بسیاری از اطرافیان ما شاید دچار بیماری هستند یا نقص عضوی دارند که امکان دوچرخه سواری و یا پیاده روی را چه در فضای باز و چه در باشگاه و خانه ندارند. امروزه با توجه به پیشرقت تکنولوژی برای تمامی شرایط راهی یافته شده است.

با پیشرفت تکنولوژی وسایلی تعبیه شده که شما حتما نباید به باشگاه ها بروید و برای تمرینات هوازی حتما نیاز به دوچرخه های ثابت و تردمیل های خانگی و باشگاهی نداشته باشید.

این دوچرخه های ثابت برقی قیمت های مناسب تری نسبت به اسپینینگ ها و دوچرخه های ثابت دارند، علاوه بر این بهترین برند های این پدال های برقی با بهترین قیمت در رزان کالا به فروش می رسد.

این پدال های برقی پایی حجم کوچکی دارد و نیاز به داشتن فضایی برای قرار دادن آن در خانه ندارید. حتی می توانید وقتی روی مبل نشسته اید از این وسیله ورزشی استفاده کنید و ورزش کنید و جریان خون خودتون را بالا ببرید و چربی سوزی کنید و کالری بسوزانید.

بیشتر بخوانید : مینی بایک یا پدال برقی چیست؟معرفی بهترین پدال برقی

بسیاری از مسن های ما هستند و با توجه به سبک خانه های امروز که بیشتر به سمت آپارتمانی بودن رفته ایم این عزیزان ما مجبور به ماندن در خانه هایمان هستند و این باعث بی انگیزه شدن و از کار افتادگی بیشتر آن ها می شوند.

انواع مینی بایک، پدال برقی و پدال مکانیکی در رزان کالا

با استفاده از این دستگاه های ورزشی باعث تحرک آن ها در خانه و هر مکانی می شوید. با افزایش فعالیت آن ها روحیه و وضعیت جسمی آن ها بهتر می شود و در بسیاری موارد و شرایط از این پدال های برقی به منظور ارتوپد و درمان پزشکی استفاده می شود.

خب استفاده از مینی بایک برای مسن های ما خیلی مزیت داره که بهترین مزیت آن این است که :

نیاز نیست برای ورزش کردن از خانه بیرون بروند یا در محیط های باشگاهی قرار بگیرند.

نیازی نیست به آن ها آموزش خاصی داده شود، چرا که استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و کافیست فقط جایی بنشینند و پای خود را روی پدال های مینی بایک بزارند و ورزش و فعالیت را شروع کنند.

از مزیت های دیگر این دستگاه مکانیکی این است که  این وسیله بی خطر ترین دستگاه ورزشی می باشد و که با هر توان جسمی می توانند با این دتگاه ورزشی کار کنند.

قیمت مینی بایک ها و پدال برقی ها در رزاان کالا :

پدال برقی اورست Everest :

2,500,000 تومان

مینی بایک و پدال برقی منولی ۱۲۰ Manoli MB :

2,500,000 تومان

پدال برقی و پدال برقی Union :

2,300,000 تومان

پدال مکانیکی یا مینی بایک دست و پا اَتمد At med :

1,000,000 تومان

مینی بایک Azimuth Az 812H3

باز هم سپاسگزار خواهیم بود که قبل از انجام خرید اینترنتی مینی بایک مورد نظرتان از قیمت روز این کالا مطلع شوید.

بیشتر بخوانید : با مزایای مینی بایک و پدال برقی آشنا شوید

خرید اینترنتی مینی بایک و پدال برقی از رزان کالا

به منظور خرید این پدال برقی ها می توانید به سایت رزان کالا مراجعه کنید و این محصولات را مشاهده و مقایسه کنید و با توجه به خواسته و بودجه خودتون بهترین مینی بایک را انتخاب کنید.

هرچند که با خرید اینترنتی نیاز به مراجعه به فروشگاه و طی کردن ترافیک ندارید و در وقتتان صرفه جویی می کنید. اما اگر تمایل به حضور و خرید حضوری دارید می توانید به رزان کالا مراجعه کنید و حضورا محصول و کالای خود را خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *