تمامی کالاها قبل از ارسال از نظر صحت و سلامت کالا بررسی می شوند با این حال ممکنه است در عین حمل کالا دچار آسیب شود که لازم است مشکل را ظرف 24 ساعت از طریق راه های ارتباطی به فروشگاه رُزان کالا اطلاع دهید تا جهت مرجوع کردن یا تعویض محصول اقدام شود.

شرایط و مواردی که در رزان کالا، کالا مرجوع و یا تعویض می گردد:

  • با توجه به بررسی صحت و اصالت کالا و سفارش مشتریان توسط کارشناسان و پشتیبانی فروش رزان کالا، تعویض و مرجوع زمانی که سفارش مربوطه قبل از رسیدن به درب منزل و تحویل توسط مشتری دچار مشکل، آسیب و نقص باشد.

(در صورتی که کالای ارسال شده نقص و یا خرابی داشته باشد، مشتری موظف است طی 24 ساعت بعد از تحویل با کارشناسان و تیم پشتیبانی رزان کالا ارتباط برقرار کرده و هماهنگ شود.)

  • ارسال سفارش اشتباه توسط کادر پشتیبان فروش رزان کالا:

در صورتی که سفارش شما مشتریان عزیز طبق کالای ارسالی و سفارش ثبت شده نباشد، رزان کالا موظف می باشد مرجوع و تعویض کالا را به عهده بگیرد.

کارشناسان فروش ما در رزان کالا کاملا صادقانه با تعهد کاری و حفظ مسئولیت، آماده مشاوره خرید شما مشتریان گرامی هستند و تمام تلاش این مجموعه این است که مشتری، بهترین و ایمن ترین خرید را از فروشگاه داشته باشد.

در این صورت تعویض و مرجوع کالا توسط رزان کالا پذیرفته نمی شود:

پشیمان شدن مشتری از سفارش و کالای تحویل گرفته شده “به هر دلیل توجیه نشده و غیر منطقی”

قابل ذکر است که این مجوعه در تلاش است که رضایت شما مشتریان را در بالاترین رتبه خود داشته باشد و بهترین مشاوره را به دور از  منفعت طلبی، هنگام خرید به شما عزیزان ارائه دهد. 

هنگام خرید هر نوع کالا تمامی موارد فروش کالای مورد نظر توسط کارشناسان فروش رزان کالا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد تا شبهه ای در فروش و خرید کالا توسط شما نباشد.

چنانچه پس از خرید و دریافت کالای مورد نظرتان، به دلایلی کاملا غیر منطقی که منجر به ضرر و آسیب به مجوعه رزان کالا شود، از خرید خود پشیمان شدید، مجموعه رزان کالا در قبال پس گرفتن و تعویض جنس ارسال شده به شما مشتری گرامی هیچ وظیفه اخلاقی و قانونی ندارد و این مورد را نمی پذیرد.

چرا که کارشناسان فروش ما در رزان کالا شما را به بهترین نحو راهنمایی کرده و تمام موارد و اطلاعات مورد نیاز درمورد کالا و خرید کالا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

توجه داشته باشید که هنگام ارسال کالا فرض بر این است که تحویل گیرنده کالا خود شما هستید و بررسی های لازم را در مدت مشخص شده انجام می دهید و دلایلی مانند رفتن به سفر و یا سپردن به دوستان و بستگان به عنوان تاخیر در اعلام خرابی محصول به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

همچنین توجه داشته باشید هنگامی که سفارش شما از طریق باربری، پست یا تیپاکس ارسال می شود و جعبه و بسته بندی کالا مخدوش یا دچار خرابی شدید شده است به گونه ای که به احتمال بسیار زیاد به کالا صدمه وارد شده باید از دریافت کالا اجتنبا کنید و سیستم حمل و نقل مربوطه وظیفه پاسخگویی و پیگیری را دارد و پس از تحویل کالا سیستم های حمل و نقل هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرند.

در صورتی که صرفا به علت پشیمان شدن از خرید قصد بازگشت کالا را دارید نباید بسته بندی محصول باز شده یا مخدوش شده باشد و هزینه بازگشت به عهده خریدار است و حداکثر ظرف یک هفته باید کالا را به آدرسی که اعلام می شود برگشت دهید.