پزشکی و سلامت, تردمیل, وبلاگ, ورزشی

با تردمیل کدام قسمت بدنمان را می توانیم لاغر کنیم ؟

لاغری و چربی سوزی با تردمیل

تردمیل های خانگی و باشگاهی امروز ه جزو پر طرفدارترین و تاثیر گزار ترین دستگاه های ورزشی برای چربی سوزی و لاغری می باشند.

هر کدام از شما ها به منظور هدفی اقدام به خرید تردمیل می کنید، چه برای چربی سوزی و چه برای عضله سازی.

با هر هدفی که تصمیم به لاغری با تردمیل را دارید پیشنهاد میکنم به رزان کالا که یکی از نمایندگان رسمی فروش لوازم ورزشی و باشگاهی می باشد مراجعه کنید و از تردیل های رزان کالا که از بهترین برند های روز می باشند و در پایین ترین قیمت بازار به فروش می رسند دیدن کنید.

اگر هدفتان از داشتن و خرید تردمیل، لاغری و چربی سوزی هست باید بدانید که با پیاده روی و دویدن روی تردمیل می تونید به هدفتان برسید اگر با یک رژیم غذایی مناسب انجامش دهید.

در این مسیر می توانید علاوه بر لاغری شکم و پهلو، کل بدنتان را تحت تاثیر قرار داده و باعث لاغری کل بدنتان بشوید.

بیشتر بخوانید : بهترین ورزش ها برای چربی سوزی و لاغری

تردمیل کدام قسمت بدنمان را لاغر می کند؟!

این سوالی است که بیشتر شمایی که تصمیم به لاغری با تردمیل را گرفته اید، به دنبال جوابش می گردید.

باید بگوییم همانظور که گفتیم با داشتن یک برنامه مستمر به همراه رژیم غذایی می توانید کل اندامتان را وارد مرحله چربی سوزی کرده و منجر به لاغری کل بدنتان شوید.

اما در اصل تردمیل باعث لاغری ران، شکم، پهلو و حتی بازو ها می شود که برای رسیدن به هریک از این ها باید بدانید که چطور با تردمیل ورزش کنید.

چرا که شاید خیلی از شما ها نمی دانید که تردمیل می تواند بالاتنه شما را نیز لاغر کند و این هنگامی اتفاق می افتد که شما بالا تنه و بازوهای خود را نیز در هنگام پیاده روی و یا دویدن روی تردمیل درگیر کنید.

در مقالات قبلی رزان کالا در مورد این موضوع که چطور می تونید بالاتنه تان را در ورزش با تردمیل لاغر کنیدی صحبت کرده ایم و برای مثال می تونیم خدمتتون عرض کنیم حتی با حرکات ساده مثل بالا و پایین آوردن دست ها هنگام پیاده روی می توانید باعث لاغری و یا حتی فرم دهی بالاتنه خود شوید.

وقتی بحث تاثیر تردمیل برای لاغری و چربی به میان میاد بیشتر افراد تصورشان این است که نقش تردمیل که به عنوان یک دستگاه هوازی شناخته شده، فقط برای مصارف لاغری هست.

باید بگیم این تصور غلطه، چرا که یک تردمیل حال از هر نوع خانگی و باشگاهی آن می تواند منجر به فرم دهی بدن و حتی عضله سازی شود. و این موضوع بستگی به نوع تمرین و رژیم غذایی شما دارد.

قطعا با داشتن یک تمرین قدرتی و رژیم غذایی پر پروتئین، عضله سازِ با تردمیل حتمی است.

این فرم دهی و عضله سازی با تردمیل بیشتر روی ران ها و باسن تاثیر خودش رو میتونه نشون بده.

بیشتر بخوانید : ورزش هوازی | تفاوت دویدن روی تردمیل و فضای باز

لاغری و چربی سوزی با تردمیل

چطور با تردمیل پاها و ران ها را لاغر کنیم ؟

شما برای لاغری ران باید یک رژیم غذایی اصولیِ پرپروتئین و کم‌چربی داشته باشید. بعد هم با انجام یک برنامه پرقدرت، شامل تمرینات ورزشیِ درگیرکننده‌ی عضلات ران‌ها شروع به خوش‌فرم‌کردنِ این قسمت‌ها کنید.

همین دستگاه تردمیل که خیلی‌ها فقط برای پیاده‌روی از آن استفاده می‌کنند و زیاد جدی گرفته نمی‌شود، اگر اصولی و طبق یک برنامه تمرینی تردمیل انجام شود، باعث کاهش چربی و سایز، به‌خصوص در قسمت ران و پایین‌تنه شود.

البته در کنار تردمیل می توانید از اسکی فضایی یا الپتیکال و همینطور اسپینینگ نیز استفاده کنید که خوشبختانه رزان کالا بهترین لوازم باشگاهی و ورزشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید.

بیشتر بخوانید : استفاده صحیح از تردمیل و نکاتی که باید رعایت کنید

آیا تردمیل باعث چاقی و حجیم شدن ران ها می شود ؟

این سوالی هست که ذهن بیشتر خانم ها را درگیر کرده و باید گفت که هیچوقت عضلات خانم ها به اندازه چشمگیری درشت نخواهد شد. تردمیل هیچ گاه باعث چاق تر شدن ران های شما نمیشود و اتفاقا فرمی زیبا و عضلاتی سفت و خوش حالت را به شما می دهد.

اینجاست که به سوال زیر می رسیم :

لاغری و چربی سوزی با تردمیل
چطوری با تردمیل باسن برجسته ای را بسازیم؟

برای افزایش حجم و یا همان به اصطلاح عضله سازی باسن و فرم دادن به باسن با تردمیل کافیه از شیب تردمیل استفاده کنید.

با تمرین و پیاده روی روی تردمیل شیب دار می تونید فرمی زیبا به باسن خودتون بدید به شرطی که با شیب متناسب و حالت مناسب روی دستگاه راه برید و سه تا شش روز در هفته این تمرین رو با شدت و زمان مختلف انجام بدید تا بدنتان به یک تمرین تکراری عادت نکنه.

بیشتر بخوانید : آمادگی جسمانی و تاثیر ورزش هوازی بر بدن

آیا تردمیل باعث لاغری شکم و پهلو میشه؟

جواب رزان کالا به این سوال، بله است.

اما باید بدانید که هیچ هددفی بدون تمرین و تکرار میسر نمیشه و باید برنامه زندگی و روزانتون را جوری تنظیم کنید که تردمیل و پیاده روی جزوی از آن باشدچرا که از نظر علمی ثابت شده برای داشتن شکمی صاف و چربی سوزی پهلو، تردمیل یکی از بهترین راه ها می باشد.

تمرین با تردمیل باشگاهی یا خانگی با هدف چربی سوزی باید هر دفعه بیشتر از 30 دقیقه باشد.چرا که بعد از 30 دقیقه بدن شروع به چربی سوزی میکند.

البته این موضوع هم به توان شخص بستگی داره، یعنی کسی که قدرت و تواناییش رو داره این 30 دقیقه را بدود و کسی که توان کمتری دارد از شدت کاسته و به زمان پیاده روی اضافه کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *