دوچرخه اسپینینگ, راهنمای خرید, وبلاگ, ورزشی

خرید اینترنتی دوچرخه ثابت اسپینینگ خانگی و باشگاهی

بهترین برند های رزان کالا

ورزشکاران در محیط باشگاه و همچنین خانه برای انجام تمرینات ورزشی شان علاوه بر تردمیل خانگی یا باشگاهی، اولین دستگاهی که به آن نیاز دارند داشتن یک دوچرخه ثابت می باشد، خب از آنجایی که دوچرخه سواری با دوچرخه وابسته به داشتن یک سری شرایط ( مثلا شرایط آب و هوایی یا داشتن فضای آزادی برای دوچرخه سواری ) می باشد ترجیح بیشتر ورزشکاران علاوه بر موارد ذکر شده به منظور صرفه جویی در وقتشان به داشتن دوچرخه ثابت یا اسپینینگ می باشد.

خب با داشتن یک دوچرخه ثابت خانگی یا خرید یک اسپینینگ خانگی به راحتی می توان در منزل و خانه نیز تمرینات مرتبط را انجام داد و به هدف رسید. در ادامه این مطلب سعی داریم شما را بیشتر با این دستگاه ورزشی آشنا کنیم.

چرا که رزان کالا فروشگاه لوازم باشگاهی و ورزشی بوده و همچنین یکی از بهترین نمایندگان دوچرخه اسپینینگ می باشد.

انواع دوچرخه اسپینینگ در رزان کالا

دوچرخه اسپینینگ پاور مکس

در فروشگاه ما اسپیننیگ های پاورمکس با بهترین مدل و قیمت به فروش می رسده که نمونه ای از این محصول را به شما معرفی می کنیم :

  • دوچرخه اسپینینگ پاورمکس Power Max 902P

این محصول دارای عملکرد دیسکی، دارای سیستم انتقال حرکت تسمه‌ای، حداکثر تحمل وزن: تا 160 کیلوگرم و تنظیم مقاومت سرعت: لنتی میباشد.

قیمت دوچرخه اسپینینگ پاورمکس

برای اطلاع از محصولات پاورمکس با توجه به تورم بازار با فروشگاه تماس بگیرید. ( اطمینان داشته باشید با توجه به تورم باز هم قیمت های ما منصفانه ترین می باشد )

دوچرخه ثابت اسپینینگ پاندا

  • دوچرخه ثابت اسپینینگ پاندا Panda 925

این مدا اسپینینگ پاندا دارای سیستم انتقال حرکت تسمه‌ای، قبلیت تنظیم ارتفاع صندلی به صورت افقی و عمودی، قابلیت تنظیم فرمان، دارای چرخ جهت حمل آسان، دارای سیستم و لنتی جهت تنظیم درجه مقاومت سرعت می باشد.

قیمت دوچرخه اسپینینگ پاندا

قیمت این مدل دوچرخه حدود 9 میلیون تومان می باشد که بازم تاکید می کنیم با توجه به تغییر نرخ ها در این روزها حتما قبل از سفارش تماس بگیرید.

دوچرخه اسپینینگ پروتئوس

انواع برند های اسپینینگ از جمله پروتئوس در رزان کالا قابل عرضه می باشد.

دوچرخه اسپینینگ تایتان فیتنس

  • دوچرخه اسپینینگ ۰۰۲-E تایتان فیتنس fitnessTitan

این اسپینینگ دارای دسته متحرک و بطری آب و مانیتور می باشد که میزان کالری- سرعت – مسافت – زمان – سنسور ضربان قلب را نشان می دهد.

قیمت دوچرخه اسپینینگ تایتان

قیمت این دوچرخه در رزان کالا حدود 8 میلیون تومان می باشد که می توانید در لیست محصولات مشاهده نمایید.

اسپینینگ بادی استرانگ

  • دوچرخه اسپینینگ خانگی و باشگاهی بادی استرانگ 5817

دوچرخه اسپینینگ خانگی بادی استرانگ 5817 دارای رنگ جذاب و محرکی است که می تواند مشوقی برای ورزش کردن باشد. زین این دوچرخه ثابت قابلیت تنظیم به صورت افقی و عمودی دارد تا بتوانید دستگاه را مطابق با آناتومی بدن تان تنظیم نمایید. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

دوچرخه ثابت اسپینینگ شبیه دوچرخه های کورسی و مسابقه ای است که برای ریکاوری و ادامه تمرینات ورزشکاران می تواند شبیه سازی خوبی باشد.

قیمت اسپینینگ بادی استرانگ

قیمت این دستگاه در رزان کالا حدود 10 میلیون تومان می باشد.

اسپینینگ دی اچ زد

یکی از نمونه های دوچرخه های DHZ در رزان کالا مدل دوچرخه اسپینینگ دی اچ زد فیتنس S300 می باشد.

با استفاده از دوچرخه اسپینینگ دی اچ زد فیتنس S300 می توانید باعث تقویت سیستم قلبی و عروقی و حتی دستگاه تنفسی خود شوید.

دسته دوچرخه ثابت اسپینینگ دی اچ زد نیز به صورت عمودی قابلیت تنظیم دارد تا دست های شما در بهترین شرایط قرار بگیرند و زین دوچرخه ثابت اسپینینگ به صورت افقی و عمودی قابلیت تنظیم دارد تا بتوانید دستگاه را مطابق با آناتومی بدن تان تنظیم نمایید.

عملکرد دستگاه دیسکی بوده و مقاومت رکاب زدن به صورت لنتی قابل تنظیم می باشد. با دوچرخه سواری می توانید گردش خون خود را افزایش داده و باعث تناسب اندام و ارتقای سلامت خود شوید.

قیمت اسپینینگ دی اچ زد

قیمت این دوچرخه دی اچ زد در رزان حدود 10 میلیون تومانمی  باشد.

انواع دوچرخه های اسپینینگ

نمایندگی فروش دوچرخه اسپینینگ در تهران

فروشگاه لوازم باشگاهی و ورزشی رزان کالا در تهران یک ننماینده رسمی فروش انواع تردمیل خانگی و باشگاه و انواع دوچرخه ثابت و … می باشد که شما با مراجعه به فروشگاه می توانید تمامی اجناس را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید تا اطمینان حاصل نمایید که برند های قابل عرضه و قیمت ها در رزان کالا بسیار منصفانهو بی نظیر می باشد.
مزیت دیگری که این نمایندگی در تهران دارد این است که کامل ترین لیست محصولات باشگاهی و ورزشی را فقط می توانید در این فروشگاه بیابید و بدانید سراغ کامل ترین مرکز فروش دوچرخه اسپینینگ در تهران و ایران رفته اید. تمامی اجناس در رزان کالا دارای نمایندگی می باشد.

خرید اسپینینگ در اصفهان

اگر می خواهید بهترین اسپینینگ را با پایین ترین قیمت بازار در اصفهان بخرید شاید پیدا کردن کامل ترین و مرجع ترین نمایندگی فروش در اصفهان سخت باشد.

رزان کالا با سابقه درخشانی که در زمینه فروش انواع این محصولات دارد این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که بتوانید خرید اینترنتی اسپینینگ انجام دهید و محصول مورد نظر شما صحیح و سالم مطابق با سلیقه شما با بهترین قیمت درب منطل شما فرستاده شود.

با خرید اینترنتی دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان فروشگاه ها را دور بزنید و وقت خود را هدر بدید.

با توجه به شرایط کرونا به راحتی در منطل می توانید با جستجو در سایت همه محصولات را با دقت ببینید و بهترین را انتخاب کنید. البته با توجه به شرایط پیش آمده در امسال بیشتر خرید ها به سمت آنلاین و اینترنتی سوق پیدا کرده که صد البته بسیار به صرفه و ایمن می باشد.

برای خرید اسپینینگ از رزان کالا کلیلک کنید

عکس های دوچرخه های اسپینینگ در رزان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *