راهنمای خرید, وبلاگ

ماشین شارژی و موتور شارژی چند ساعت بايد تو شارژ باشه

فروش ماشین شارژی و موتور شارژی در رزان کالافروش ماشین شارژی و موتور شارژی در رزان کالا

بعد از خرید ماشین شارژی، موتور شارژی و یا موتور برقی و یا بهتره بگیم هنگام خرید این ماشین شارژی کودک و موتور ها بهتره به باطری ماشین دقت زیادی بکنید و بدونید چه نوع شارژر و باطری بهترین است.

که البته در مقاله های قبلی از رزان کالا به طور مفصل به بحث درمورد باطری های این ماشین های کودکان پرداختیم و در این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با نحوه استفاده و نگهداری این اسباب بازی کودکان و یا حتی نوجوانان آشنا کنیم.

چرا که به هرحال هزینه این وسیله بازی بیشتر از وسایل دیگر بازی کودکتان می باشد.

طبق مواردی که در گذشته به آن اشاره کردیم وقتی می خواهید شارژر ماشین های شارژی را برای خرید انتخاب کنبد باید به ولتاژ، جریان،نوع باطری، پلاریته و یا همان جهت شارژر، قطع کن خودکار و نمایشگر وضعیت شارژ دقت کنید.

بیشترین سوالی که برای خریداران ماشین ها و موتورهای شارژی پیش میاد اینه که :

  1. کلا باتری ماشین شارژی چند ساعت بايد تو شارژ باشه؟

  2. یا آیا زمان شارژ ماشین شارژی به شارژر یا مارک باطری ارتباطی داره؟

  3. چکار کنیم که طول عمر ماشین شارژی بالا بره؟

  4. چقدر باید ماشین شارژی کودکمون رو به شارژ بزنیم؟

  5. آیا مارک ماشین شارژی یا موتور شارژی به شارژ کردنش ارتباط داره؟

  6. اگر باطری ماشین شارژی زود شارژ خالی کنه چکار باید بکنیم؟

 

اولین موضوعی که باید توضیح داد اینه که مدت زمان شارژ اولیه باطری ماشین بستگی به نوع باطری ماشین های شارژی و ولتاژشون داره.

حتما باید هنگام خرید ماشین نوع باطری و مدت زمان اولین شارژ باطری ماشین رو از فروشنده سوال کنید. که برای سری اول حد اقل 12 ساعت هست و برای سری های بعدی کمتر میشه.

درمورد ارتباط مارک باطری ماشین شارزی یا موتور شارژی به میزان شارژ کردن باطری هاشون باید گفت که، بله مارک و برند موتور های شارژی و ماشین های شارژی به میزان شارژ کردنشون ارتباط داره.

برای افزایش طول عمر ماشین های شارژی حتما با شارژ کردن باطری هاشون دقت کنید.همیشه تا شارژ به طور کامل تموم نشده مجدد به شارژ نزنید.

اگر مدت زمان طولانی نمی خواهید از ماشین یا موتور شارژی استفاده کنید سعی کنید چند وقت یک بار باطری رو به شارژ بزنید.

بیشتر بخوانید : انواع ماشین شارژی کودک در رزان کالا

فروش ماشین شارژی و موتور شارژی در رزان کالا

زمان به شارژ زدن ماشین شارژی بعد از اولین سری که نو بوده شما شارژ رو انجام دادید تقریبا نصف میشه، یعنی حدودا برای سری های بعدی شما نیازه که 6 ساعت این دستگاه ها رو به شارژ بزنید.

البته تمام شارژر ها اصولا یک چراغ هشدار وضعیت داره ککه اگر سبز بشه یعنی شارژ کامل انجام شده و بیشتر از این تایم نزارید به شارژ بمونه، چرا که طول عمر باطری رو کم می کنه.

جواب این سوال هم اینه که مارک ماشین شارژی یا موتور شارژی به شارژ کردنش ارتباطی نداره، بیشتر مارک باطری این وسایل به شارژ کردن ارتباط داره.

اگر موتور شارژی یا ماشین شارژی شما زود شارژ خالی میکنه و به شما توصیه های مختلفی میشه که چه کار هایی باید انجام بدید، بهتره خیالتون رو راحت کنم که این زمان، زمانیه که باطری راه برگشتی نداره و شما باید باطری این وسایل رو عوض کنید.

تو این وسایل، باطری خراب، مشکلی هست که قابل تعمیر نیست و البته تعویض اون به نفعتون هم هست.به جز این مورد مشکلات موتور هم هزینه برداره ولی باقی خرابی ها قابل رفع هستند. برای اطلاع بیشتر می تونید مقاله راهنمای استفاده طولانی مدت از ماشین های شارژی و باطری آن ها رو بخونید.

در آخر برای اطمینان از مارک موتور شارژی و ماشین شارزی انتخابیتون بهتره که از فروشگاه های مطمئن خرید کنید. رزان کالا یک فروشگاه مجهز در زمینه ماشین های شارژی کودک هست که زیباترین و بهترین ماشین های شارژی رو می تونید با هر برندی در این فروشگاه ملاحظه کنید.

این روز ها هم به دلیل شیوع بیماری بیشتر خرید هااینترنتی شده و البته کار رو خیلی راحت تر کرده، چون از طریق سایت دیگه فرصت این رو دارید که تمام محصولات رو ببینید، آنالیز و مقایسه کنید و بهترین رو انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر : از کجا ماشین شارژی خوب بخریم و چه نوع ماشینی بخریم؟

فروش ماشین شارژی و موتور شارژی در رزان کالا

در مورد قیمت موتور شارزی و ماشین شارژی در رزان کاللا هم این اطمینان رو به شما بدم که مناسب ترین و ارزانترین قیمت این موتور ها و ماشین های کودک رو در فروشگاه ما خواهید یافت. که البته می تونید تو مقاله ” خرید ماشین شارژی | لیست قیمت و معرفی انواع ماشین شارژی کودکان ” در مورد انواع ماشین ها تو این سایت توضیح داده شده.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصولات مرتبط مراجعه کنید :

{ خرید ماشین شارژی با قیمت مناسب از رزان کالا }

خرید موتور شارژی کودک با قیمت مناسب از رزان کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *