تردمیل, وبلاگ, ورزشی

تردمیل مکانیکی و بدون موتور چیست؟

تردمیل مکانیکی

تردمیل های مکانیکی همان تردمیل های مگنتی هستند و تفاوتشان با تردمیل های دیگر در این است که این نوع تردمیل ها موتور ندارند و بدون موتور کار می کنند.بدون موتور بودن این تردمیل های مگنتی دلیل بر بی کیفیت بودن نسبت به تردمیل های موتور دار نیست. چرا که این تردمیل ها پر قدرت هستند و بسیار پر طرفدار.

رزان کالا نماینده رسمی فروش انوع لوازم باشگاهی و ورزشی می باشد و بهترین تردمیل های مکانیکی را می توانید در رزان کالا بیابید.

تسمه تردمیل های بدون موتور چطور کار می کند؟

در تردمیل های مکانیکی و یا بدون موتور دیگر موتوری نیست که تسمه را به حرکت در بیاورد، پس این شما هستید که باید تسمه را راه بیاندازید. با توجه به اراده شما تسمه حرکت می کند و شدت و سرعتی را میگیرد که شما بخواهید. چرا که هیچ دکمه استارت و سرعتی روی این تردمیل ها نیست.

فواید خرید تردمیل های مگنتی یا بدون موتور

  • داشتن وزن کمتر نسبت به تردمیل های با موتور
  • هم ترازی تردمیل های بدون موتور با تردمیل های مکانیکی در چربی سوزی و لاغری
  • با توجه به این که تردمیل های مکانیکی، قدرت و توان شما را میخواهند پس این تردمیل های چربی سوزی بیشتری را نسبت به تردمیل های با موتور دارند.
  • این تردمیل های مگنتی سر و صدای کمی دارند و بسیاری از آن هاتاشو هستند و جای بسیار کمی را می گیرند.
  • تردمیل های مکانیکی دوام و عمر بیشتری نسبت با تردمیل های با موتور دارند.

تردمیل مکانیکی و بدون موتور

در ادامه فواید بهتر است معایبی که این تردمیل ها دارند را نیز بدانید.یکی از این معایب، نداشتن کلید اضطرار یا توقف است و این که این تردمیل ها برنامه ای ندارند. مورد دیگر نیز این است که این تردمیل ها مناسب افرادی که زانو درد دارند نیست. قدرت پاهای شما برای به راه انداختن تسمه مورد نیاز است و به علت فشار زیاد، برای این افراد مناسب نیستند.

روش نگهداری از تردمیل مکانیکی یا بدون موتور

برای نگهداری و افزایش طول عمر تردمیل های مکانیکی می بایست مدام گرد و غبار آن را تمیز کنید و گردگیری کنید. سعی کنید زیر تسمه یا بین تسمه شیء یا آشغالی مثل آدامس و اشیاء خارجی و کوچک باقی نمونده باشد .

به منظور حفاظت از گرد و خاک و کثیفی روی تسمه و تردمیل، می توانید زیر انداز و یا حصیر مخصوص ورزش را زیر دستگاه بندازید و مانع نفوذ موارد خارجی به تردمیل شوید.

تردمیل مکانیکی و بدون موتور

مواردی که هنگام ورزش با تردمیل مکانیکی باید بدانید:

نکته اول در داشتن یک تردمیل مکانیکی مراقبت و نگهداری از این دستگاه می باشد. اگر شما هم یک تردمیل مکانیکی دارید باید مراقب کلید اضطرار این دستگاه باشید تا خدای نکرده خطری شما را تهدید نکند.

حواستان باشد که کمربند هموار درست کار میکند و روغن کاری را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *