دوچرخه اسپینینگ, راهنمای خرید, وبلاگ, ورزشی

برند های دوچرخه اسپینینگ | قیمت اسپینینگ

کلاس ورزش اسپینینگ

در این مطلب می خوانید :

  1. دوچرخه اسپینینگ چیست؟
  2. دسته بندی اسپینینگ ها
  3. تفوت دوچرخه و دوچرخه ثابت با اسپینینگ
  4. انواع برند و مارک اسپینینگ
  5. دوچرخه های اسپینینگ کدام قسمت از بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟
  6. مزایای اسپینینگ برای لاغری
  7. خرید بهترین مارک های اسپینینگ
  8. خرید دوچرخه ثابت اسپینینگ در تهران

دوچرخه اسپینینگ چیست ؟

اسپینینگ مدلی از دوچرخه ثابت می باشد که برند های مختلفی دارد و در باشگاه ها به یک رشته ورزشی تبدیل شده است.

ورزشکاران در کلاس های اسپینینگ با موزیک به صورت گروهی به وسیله این دوچرخه های ثابت ورزش های گروهی انجام می دهند و زملنی را پر از انرژی ورزش کرده و چربی می سوزانند.

دوچرخه اسپینینگ یکی از وسایل ورزشی و باشگاهی است که به کاهش وزن کمک بسیار موثری می‌کند. امروزه دوچرخه ثابت اسپینیگ به عنوان وسیله‌ای برای کاهش چربی و لاغری شناخته شده است.

اسپینینگ ها به دو دسته تقسیم می شوند :
  • اسپینینگ باشگاهی
  • اسپینینگ خانگی

که از هر دو محصول می توانید برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

تفاوت دوچرخه ثابت و دوچرخه با اسپینینگ

ممکن است تصور کنید دوچرخه های اسپینیگ مانند دوچرخه های فضای باز یا دوچرخه ثابت است، اما بهتر است بدانید که این دوچرخه ها از بسیاری جهات موثرتر و پر قدرت تر از دوچرخه های ثابت و معمولی می باشند.

ورزش با اسپینینگ می تواندیکی از ساده‌ترین تمرین‌های ورزشی برای تمرین با تعداد دفعات بالا است.

زمانی که شما با دوچرخه‌های معمولی در فضای باز در حال تمرین هستید امکان دارد خطر های زیادی از قبیل تصادف با اتومبیل‌ها، مساعد نبودن جاده و مسیر حرکتتون شما را تهدید کند و همچنین آب و هوای هر منطقه ای که هستید هم مهم است مثل گرما و سرما که باز هم تمرین شما را در فضای باز تحت تاثیر قرار می دهد.

اینجاست که مزیت این نوع تمرین و دوچرخه را متوجه می شوید. استفاده از اسپینیگ دوچرخه ثابت شما را محدود نخواهد کرد و مجبور نیستید به خاطر موارد محیطی سرعت تمرین خود را کم کنید.

انواع برند های دوچرخه ثابت اسپینینگ در رزان کالا

  • دوچرخه اسپینینگ آیرون مستر Iron Master
  • اسپینینگ پاورمکس power max
  • دوچرخه ثابت اسپینینگ پاندا اسپرت panda sport

تمامی این مارک های اسپینینگ بهترین ها از این محصول ورزشی می باشند که رزان کالا تمامی این محصولات را با بهترین قیمت بازار در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

دوچرخه های اسپینینگ کدام قسمت های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد ؟

هنگام استفاده از اسپینینگ، عضلات سرینی بزرگ و چهارسر ران که از بزرگترین عضلات بدن هستند درگیر می‌شوند، به همین دلیل است که انرژی بالایی در تمرینات استفاده می شود که منجر به کالری سوزی بالای شما می شود.

تحقیقات نشان داده که با یک ساعت کار کردن با این وسیله ورزشی حدود 600 کالری یا حتی بیشتر سوزانده می‌شود.

اسپینینگ یک راه فوق‌العاده برای بهبود سلامت قلب و عروق است. این وسیله مانند سایر وسایل هوازی از قبیل شنا، دویدن و الپتیکال است، اما وجه تمایز این وسیله این است که برای کسانی که می‌خواهند تمرین قلبی-عروقی بدون وارد کردن فشار بیش از حد بر مفاصل خود داشته باشند بسیار مناسب است. بعلاوه یک ساعت اسپینینگ کار کردن باعث کاهش مواد شیمیایی خون می‌شود که ناشی از استرس و تغییرات قلبی است. دانشمندان نشان دادند کار کردند با اسپینینگ اثراتی مانند ورزش ماراتن دارد.

یکی از راه‌های فوق‌العاده برای چربی سوزی و سوزاندن کالری اسپینینگ است.

بسته به سختی و شدت و مدت زمان استفاده از این دستگاه می‌توان بین 400 تا 600 کالری در هر جلسه سوزاند.

شما می توانید در هفته سه تا 6 بار تمرین کنید و به لاغری با اسپینینگ برسید.

ورزش با دوچرخه ثابت اسپینینگ
یکی از مزایای اسپینینگ برای لاغری :

مطالعاتی در سال 2018 نشان داده اند که تمرینات اسپینینگ بدون تغییر رژیم غذایی هم تاثیرات مثبتی بر مقاومت و قدرت بدنی دارد.

خرید بهترین مارک های اسپینینگ از رزان کالا

اسپینینگ‌های موجود فروشگاه رزان کالا، از برندهای معتبر و با اصالت هستند.

یکی از مهم‌ترین موارد برای خریداران خدمات پس از فروش برای دستگاه است، زیرا احتمال حتی یک درصد ایراد و اشکال برای خریدار و ورزشکار عزیز ممکن است وجود داشته باشد، به همین دلیل گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش پاسخگو بسیار مهم است.

شما کاربر عزیز و مشتری وفادار ما می‌توانید با مشاوره تخصصی و حرفه‌ای از کارشناسان فروشگاه رزان کالا برندی را انتخاب کنید که با بروز کوچکترین مشکل برای اسپینینگ یا لوازم ورزشی خریداری شده، در اسرع وقت و حداکثر زمان 24 ساعت تیم خدماتی خود را برای رفع مشکل به محل نصب دستگاه رسانده و آن را به سرعت برطرف می‌کند.

افتخار تیم رزان کالا ایجاد احساس امنیت و اطمینان در هنگام خرید برای مشتریان وفادار ما است.

خرید دوچرخه ثابت اسپینینگ در تهران

فروشگاه لوازم باشگاه و ورزشی رزان کالا یکی از فروشگاه های ورزشی در تهران می باشد که شما می توانید هم به صورت آنلاین و از طریق سایت محصول مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

در غیر اینصورت همکاران ما در تهران پذیرای حضورتان هستند و می توانید به صورت حضوری این دوچرخه های اسپینینگ را مورد مقایسه قرار داده و بهترین را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت دوچرخه اسپینینگ

قیمت اسپینینگ ها با توجه به برند و امکاناتی که مد نظر شما می باشد متغیر است و شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید در فروشگاه رزان کالا بهترین خرید را داشته بشاید.

قیمت اسپینینگ در فروشگاه ما بین 6 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان متغیر است و می توانید انواع محصولات را مورد مقایسه قرار داده و ایده عال خود را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *