پزشکی و سلامت, زیبایی و بهداشتی, وبلاگ

دستگاه ضد عفونی کننده دست

ضد عفونی کننده اتوماتیک دست دیواری آرتین مدل AL1.1

دستگاه ضد عفونی کننده دست:

امروزه که شستن دست و رعایت نکات بهداشتی، با وجود کرونا دغدغه تمامی افراد شده، باید راهی پیدا کرد که رعایت اصول بهداشتی و حتی برخی مواردی که تا پیش از این خیلی به آن اهمیت داده نمی‌شد، جایگاه مهمی در زندگی روزمره ما پیدا کند. دستگاه ضد عفونی کننده دست با انواع مختلف در جهت مبارزه با ویروس کرونا و افزایش سطح سلامت جامعه، خصوصا در فصل پایییز و زمستان که ویروس‌هایی با منشأ سرما مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و در حال حاضر کرونا، طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه جایگزین آسان و مناسبی جهت شستشوی دست با آب و صابون است.دستگاه ضدعفونی کننده دست دارای انواع دیواری، رومیزی، ایستاده و پدالی است که ویژگی های قابل توجهی دارد که شرح خواهیم دارد.

دستگاه ضد عفونی کننده دست چیست؟

دستگاه ضد عفونی کننده دست با پاشش اتوماتیک و بدون نیاز به دست عمل میکند و به دلیل کم جاگیر بودن در همه مکان های شلوغ و خلوت قابل استفاده است.

این دستگاه دارای مخزنی است که کافیست آن را از مواد ضدعفونی کننده پر کرد و دستگاه با استفاده از سنسور هایی که دارد به محض این که دست شما وارد قسمت مشخص شده می شود، شروع به پاشش می کند و باعث ضد عفونی کردن دست ها میشود.

این دستگاه ها دارای ظاهر زیبا و شیکی هستند که همگی از یک مکانیزم عملکرد مشابه استفاده می کنند و آن بهره گیری از یک پمپ قوی به همراه نازل اسپری کننده ماده ضد عفونی کننده است. آنچه در این دستگاه ها متفاوت است، کیفیت ساخت و بدنه، نوع طراحی ظاهری، ظرفیت مخزن و نحوه فعال شدن آن است.

ضدعفونی کننده اتوماتیک دست ایستاده آلماپرایم 20 لیتری

ویژگی دستگاه ضد عفونی کننده دست :

دست ها جز اصلی ترین بخش انتقال ویروس و میکروب ها هستند که دستگاه های ضدعفونی کننده موجب میشود که عملا از راه تماس دست هیچ بیماری منتقل نشود. این دستگاه به صورت چشمی و هوشمند عمل می کند و دست با لوازم پاشش محلول شیمایی هیچ ارتباط و تماسی ندارد، و افراد مجبور نیستند که وسیله را لمس کنند.

بدین ورت هیچ تماس دستی با دستگاه ایجا نمی شود و فرد بعدی نیز به راحتی از این دستگاه استفاده می کند. دستگاه ضد عفوني كننده دست اتوماتیک دارای LED جهت مشخص شدن ظرفیت مخزن و نحوه ی عملکرد دستگاه می باشد که باعث میشود شما از میزان محلول مانده در داخل دستگاه مطلع شوید.

کم مصرف بودن از دیگر ویژگی های این دستگاه محصوب می شود به گونه ای که به دلیل پاشش تماماً پودری دستگاه، ماده ضد عفونی کننده پس از ورود به نازل به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و تماماً روی دست را می‌پوشاند بدون آنکه مصرف زیاد دستگاه را در پی داشته باشد.

پیشنهاد رزان کالا :

ضدعفونی کننده اتوماتیک دست ایستاده ۸ لیتری آلما پرایم مدل PL8.1

انواع دستگاه ضد عفونی کننده :

دستگاه ضد عفونی کننده دست دیواری و رومیزی :

برای استفاده دیواری از این دستگاه به وسیله یک پایه دیواری، به دیواری رول پلاک می شود و باعث میشود دستگاه ضد عفونی کننده دست به صورت دیواری استفاده شود و امکان جابجایی نداشته باشد.

پیشنهاد رزان کالا:

ضد عفونی کننده اتوماتیک دست دیواری آرتین مدل AL1.1 ( پنل دار )

مدل رومیزی هم روی سطح قرار گرفته و درواقع مانند دیواری عمل می کند. قیمت این مدل از انواع دیگر آن مناسب تر است. این دستگاه به صورت تماما اتوماتیک و هوشمند عمل کرده و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است تنها کافیست که دست را زیر چشمی دستگاه قرار دهید و این سیستم شروع به پاشش نمایید.

ضدعفونی کننده اتوماتیک دست ایستاده آلماپرایم 20 لیتری

دستگاه ضدعفونی کننده دست ایستاده :

این دستگاه مناسب مراکز بزرگ و دارای مراجعه کننده زیاد بوده و همچنین یک پکیج کامل ضد عفونی کننده است. مخزن آن بزرگتر و دارای حجم بیشتری است که به گفته تولید کننده تا ۵۰۰۰ بار پاشش محلول ضد عفونی کننده را انجام می دهد.

نازل استیل و مه پاش تماماً ماده ضدعفونی کننده را پودری و روی دست پخش می کند.این دستگاه ها با فشردن پدال توسط پا اقدام به پاشش محلول ضد عفونی کننده روی دست کاربر می کنند و دست ها هیچ تماسی با دستگاه ندارند.

مدل پیشنهادی رزان کالا :

ضدعفونی کننده اتوماتیک دست ایستاده ۲۰ لیتری آرتین مدل PL20.1

مزیت این دستگاه ها نسبت به نوع اتوماتیک امکان پاشش بیشتر ماده ضد عفونی کننده روی دست با فشردن پدال بوده و همچنین طول عمر بالایی دارند.

ویژگی های انواع دستگاه های ضد عفونی کننده دست را با قیمت و برند های متنوع را در سایت رزان کالا قبلا شرح داده ایم که شما می توانید برای انتخاب و خرید این محصول به داخل سایت مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با استفاده از دستگاه های ضد عفونی کننده، هم در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مثبت عمل نمایید و از خود و دیگران در مقابل انتقال این ویروس خطرناک از راه دست جلوگیری و محافظت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *