تردمیل, دوچرخه اسپینینگ, راهنمای خرید, وبلاگ, ورزشی

بهترین وسایل ورزشی، باشگاهی و بدنسازی برای لاغری و تناسب اندام

بهترین وسایل ورزشی، باشگاهی و بدنسازی برای لاغری و تناسب اندام

فروش لوازم ورزشی تناسب اندام

به منظور تناسب اندام در ادامه این مقاله به شما دستگاه ها و لوازم ورزشی را معرفی می کنیم که برای خرید هر یک از آن ها با بهترین برند و ارزانترین قیمت، فروشگاه رزان کالا را به شما مخاطبان عزیز معرفی می کنیم.
تمامی محصولات قید شده در رزان کالا اصل و اورجینال با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر می باشند.

کدام دستگاه ورزشی برای لاغری و سوزاندن چربی مناسب است؟

اینکه چقدر سریع می‌خواهید لاغر شوید، نکته اساسی دیگری است که باید به آن توجه کنید.
اگر لازم است به سرعت لاغر شوید، یک دستگاه کاردیو و کالری‌سوز، انتخاب مناسبی خواهد بود. شاید بخواهید از دستگاه‌هایی مانند تردمیل و دوچرخه‌های ورزشی ثابت استفاده کنید.
اگر برای لاغر شدن عجله ندارید و می‌خواهید به آهستگی پیش بروید، در این صورت یک دستگاه بدن‌سازی چندکاره به شما کمک می‌کند.

  • تردمیل؛ اولویت اول و پربازده‌ترین انتخاب

تردمیل های خانگی و تردمیل های باشگاهی متنوعی با برنامه ها و قابلیت های مختلفی امروزه در بازار وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین تردمیل مناسب خود را خریداری کرده و به هدف و تتناسب اندام خود برسید.
به شما توصیه می کنیم به منظور یافتن بهترین مارک و برند های تردمیل از محصولات رزان کالا دیدن فرمایید.

دستگاه StepMill شبیه تردمیل و مانند پله‌برقی سریع است.
این دستگاه مانند یک پله برقی سریع برای ورزشگاه عمل می کند. وسترن می گوید: “این یکی از سخت ترین قطعات تجهیزات هوازی است.” “این مثل تردمیل با پله است”.

بهترین وسایل ورزشی، باشگاهی و بدنسازی برای لاغری و تناسب اندام

  • دوچرخه ثابت؛ اولویت دوم و مناسب ورزشکاران حرفه‌ای

امروزه علاوه بر دوچرخه های سنتی دوچرخه هایی وارد بازار شده اند که ثابت هستند و می توان در هر مکانی چه باشگاه و چه خانه و حتی در محیط کار یکی از آن ها را داشت.

دوچرخه های ثابت انواع مختلفی دارند :

  1. دوچرخه های ثابت ایستاده
  2. چرخ های ثابت نشسته و مبله
  3. اسپینینگ ها
  4. دوچرخه های ثابت باشگاهی و خانگی

بر خلاف دوچرخه ثابت سنتی، دوچرخه های fan یا ثابت دارای دسته های متحرک هستند، بنابراین نیم تنه بالایی شما نیز مانند پدال شما را درگیر می کند. و چون حرکات بدن شما شدت را کنترل می کند، دوچرخه برای آموزش فواصل فشاری بسیار مفید است.

ماشین های روئینگ جدیدترین موارد تناسب اندام را هم پوشش می دهند.

“عملکرد بسیار نرم، صندلی راحت و دسته ای طراحی شده ارگونومیک آن به شما این امکان را می دهد که هم با شدت و هم با مدت زمان خود را به چالش بکشید. جوش کراسبی، قهرمان جهان و مربی در بوستون می گوید: این دستور العملی مناسب برای سوختن کالری است.

بهترین وسایل ورزشی، باشگاهی و بدنسازی برای لاغری و تناسب اندام

  • الپتیکال یا اسکی فضایی؛ دو دستگاه مشابه اما کاملاً متفاوت!

در اسکی فضایی فلای ویل یا چرخ طیار در جلوی دستگاه نصب‌ شده است. اسکی فضایی، اسکی سواری را شبیه‌سازی می‌کند، درست مانند حرکات اسکی، پاها به عقب می‌روند و به زمین فشار می‌آورند.

از طرف دیگر، الپتیکال قدم زدن و دویدن را به‌طور کامل شبیه‌سازی می‌کنند، در الپتیکال پاها به‌صورت دوایر متحدالمرکزی حرکت می‌کنند. در الپتیکال معمولاً فلای ویل یا چرخ طیار در پشت دستگاه قرار دارد.

از میز ها و نیکت های متفاوتی که وجود دارند می توان به منظور دراز نشست و وزنه زدن و یک سری از تمرینات بدنسازی به خوبی استفاده کرد.

بهترین وسایل ورزشی، باشگاهی و بدنسازی برای لاغری و تناسب اندام

  • دستگاه های بدنسازی چند کاره یا هوم جیم ها

هوم جیم ها دستگاه های پر کاربردی هستند که بیش از 50 نوع حرکت تمرینی بدنسازی را می توان با آن ها انجام داد و منجر به فرم دهی بیشتر و بیشتر اندام شد.

رزان کالا نماینده رسمی فروش انواع هوم جیم ها و دستگاه های چند کاره بدنسازی در تهران، بهترین نوع این وسایل را با بهترین و ارزانترین قیمت بازار در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد.

  • تردمیل منحنی بدون موتور یا تردمیل های مکانیکی

این ماشین متفاوت از یک تردمیل استاندارد است و یک منحنی غیرموتوریست و تنها زمانی حرکت می کند که سرعت آن را در زمان واقعی بر اساس سرعت و ریتم شما تنظیم می کند.

هنگام استفاده از آن باید از نیروی بیشتری استفاده کنید.

توانایی ایجاد نیروی بیشتر به این معنی است که بیشتر کالری مورد نیاز است.” مزایای اضافی آن این است که طراحی منحنی اش بر روی مفاصل تاثیر کمتری نسبت به فعالیت در فضای باز دارد و مخصوصا برای کار کردن شکم و استخوان همسترینگ موثر است.

بهترین وسایل ورزشی، باشگاهی و بدنسازی برای لاغری و تناسب اندام

  • لوازم ورزشی و باشگاهی

یک سری لوازم ورزشی و باشگاهی نیز هستند که می توانید به منظور تمرین های هوازی، چربی سوزی و حتی عضله سازی از آن ها استفاده کرد، مانند:
طناب، دمبل، انواع توپ های ورزشی، بند و کش trx تیاریکس، وزنه‌های مچ دست و پاشنه پا، انواع کش های ورزشی و ..

عالی ترین قیمت دستگاه های لاغری و بدنسازی با تخفیف ویژه در رزان کالا

رزان کالا یک فروشگاه بزرگ وسایل باشگاهی و بدنسازی و ورزشی در ایران می باشد که شعار این فروشگاه فروش با ارزانترین قیمت بازار می باشد.

رزان کالا تخفیف های ویژه ای را برای فروش لوازم باشگاهی قابل فروش در فروشگاه را به مشتریان خود دارد که می توانید با اطمینان و با هر بودجه ای به راحتی از این فروشگاه خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *