پزشکی و سلامت, راهنمای خرید, زیبایی و بهداشتی, وبلاگ

معرفی بهترین کرم، لوسیون و اسپری برنز کننده در رزان کالا

برنزه کردن

در این مقاله به شما بهترین برنز کننده ها با با بهترین برند که توسط فروشگاه اینترنتی رزان کالا ارائه می شود را به شما دوست داران پوست ارائه می دهیم تا با اطمینان خرید کنید تا بهترین باشید.

در ابتدا به یک سری موارد که برای پوست مهم است اشاره می کنیم و در ادامه به شما می گوییم که اگر به پوست خود اهمیت می دهید چه محصولاتی را استفاده کنید.

باید و نباید برای زیبایی پوست صورت

قانون طلایی:

باید:اطمینان حاصل کنید که همیشه آرایش خود را قبل از خواب پاک کنید پوست، نیاز به نفس کشیدن دارد و آرایش مانع از آن می شود، و منافذ پوست را مسدود میکند.آیا پاک کننده آرایش ندارید؟ فقط روغن زیتون را روی یک پد پنبه قرار دهید و روغن را بر روی صورت خود ماساژ دهید، تا آرایش و آلودگی را پاک کنید.

نباید:لایه برداری پوست را فراموش کنید.، حداقل یک بار یا دو بار در هفته، پوست خود را لایه برداری کنید تا لایه های پوست مرده از بین بروند.اطمینان حاصل کنید که پوست شما سالم تر و روشن تر می شود ، شما همچنین می توانید از ماسک پودر گردو و ماست ،برای شفافیت پوست استفاده کنید.

استفاده از کرم ضد آفتاب یک روش برای زیبایی پوست صورت

خورشید و پوست:

باید:از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 15، که هر دو اشعه UVA و UVB را مسدود می کند، استفاده کنید.از آنجائیکه نور آفتاب باعث ایجاد چین و چروک، لکه های پوستی و سایر مشکلات پوستی می شود، شما باید پوست خود را از خورشید محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که برچسب “noncomedogenic” یا “nonacnegenic” را روی کرم باشد چون منافذ پوست را مسدود نمیکنند.

نباید:در هر شرایطی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، چه در هواط بارونی چه هوای سرد (بدون عذر). اگر به سمت ساحل یا در اطراف سطوح بازتابنده مانند برف یا یخ بروید، پوست خود را با استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 گرم، بپوشانید.

مواد غذایی و تاثیر آن بر زیبایی پوست صورت

شما چه چیزی می خورید:

باید:توجه داشته باشید در رژیم غذایی خود میوه های تازه، سبزی، پروتئین کافی و ویتامین ها را قرار دهید رژیم غذایی که حاوی ویتامین C و چربی کم و قند هست، پوست را پررنگ می کندیک رژیم کم قند را در نظر بگیرید، که می تواند سطح انسولین را پایین نگه دارد، به سلول ها اجازه می دهد، تعادل سالم را حفظ کنند.

نباید:خوردن غذاهای تند و تخمیر شده، نمک، مرکبات، غذای سرخ شده مصرف نکنید و به جای آن از مواد غذایی مانند برنج، بلغور جو دوسر و سیب زمینی استفاده کنید.

با توجه به شروع فصل گرما و تابستان خیلی از خاص پسند ها به سمت پوست های برنزه و طلایی می روند.

ما در رزان کالا بهترین محصولات برنز کننده از برند های ایتالیا و فرانسه را خدمت شما ارائه می کنیم که فقط مناسب خاص پسند ها می باشد.

این برندهای ارائه شده در فروشگاه مراقبت از پوست رزان کالا چند سال متوالی برترین برند فشن شو می باشد.

 

معرفی بهترین برنز کننده های رزان کالا

لوسیون برنزه کننده Tannymax Dark coconut truffle 200ml 

  • یکی از بهترین برندهایی که رزان کالا آن را عرضه میکند
  • Dark Coconut Truffle Factor 5 Bronzing
  • حجم : 200 ml
  • نرم کننده و تسریع کننده قهوه ای تیره شکلاتی
  • ترکیبی ازروغن دانه آفتابگردان، روغن گردو، کره شیا و عصاره نارگیل و کارامل

لوسیون برنزه کننده تنی مکس Tannymax Dark coconut truffle 200ml

لوسیون برنزه کننده Tannymax waikiki coconut tanning oil 200ml

لوسیون برنزه کننده Tannymax waikiki coconut tanning oil 200ml رنگ درخشنده ای را که شبیه رنگ موج سواران کنار سواحل مشهور وای کی کی جزایر هاوائی است را به شما می دهد.

با این محصول مراقبتی ویژه و خاص را برای تجربه کردن شورانگیز برنزه شدن تجربه کنید.

از فرمولاسیون مراقبتی هاوایانا بسیار متشکریم که ترکیباتی را از عصاره های استثنائی میوه ها از قبیل نیشکر هاوائی دارا می باشد و هم چنین با استفاده از محصولات مراقبت های پوستی اختصاصی با کره مغزی کاپوکا ، آلوورای آبرسان و کره بافه های فندق ، گردو مغذی و با استفاده از فرمولی که برای بدست آوردن رنگ برنزه طلایی هاوائی که قابل مقایسه با هیچ نوع دیگر از برنزه کننده ها نمیباشد.

لوسیون برنزه کننده BEACH BRONZER SPF 12 175ml رزان کالا:

لوسیون برنزه کننده BEACH BRONZER SPF 12 175ml مانند یک محافظت کننده قوی از پوست شما در برابر نور آفتاب می باشد که رنگ برنزه دائمی را به شما هدیه می دهد.

ملانین موجود در این برنزه کننده ، باعث افزایش میزان رنگ برنزه شدن و تیرگی پوست می شود.

ویتامین های موجود در این بوسیون  به وسیله نور UV تحریک می شوند.

این عملکرد پوست شما را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و آن ها را ارتجاعی نگه می دارد. آلوورا موجود در این لوسیون، رطوبت مناسب را برای پوست شما تامین می کند و همانطور نقش مراقبت ویژه مورد نیاز پوست در برابر نور خورشید را ایفا می کند.

این لوسیون برنز کننده ترکیبی از حداکثر محافظت کننده ها در برابر نور خورشید را با بکارگیری تکنولوژی نوین برای یک رنگ برنزه–تیره دائمی و یکسان به همراه دارد.

لوسیون برنزه کننده Tannymax Body chocolate 200ml رزان کالا:

لوسیون شیر برنزه کننده با بکارگیری تکنولوژی برنزر ( تیره کننده ) Chocolate Bronzing پروسه برنز کردن را به حداکثر رسانده و به پوست شما حالتی کاملاٌ ابریشمی می دهد.

این لوسیون Tannymax به دلیل کارگیری ترکیبات لازم برای یک رنگ برنزه – تیره ایده آل مناسب است.

مروارید های آب شده روی پوست هیچگونه لکه ای را بر روی البسه شما بجا نمی گذارند و رنگ شکلاتی بی نظیری را به شما ارائه می دهند.

ترکیبات این لوسیون برنز کننده شامل عصاره قهوه می باشد که پروسه برنزه شدن را سرعت می بخشند و رنگ برنزه یا تیره شما را تشدید می کنند.

کره شیا (Shea) موجود در این لوسیون به طور غنی پوست شما را مرطوب می کند و به آن زمینه ای ابریشمی شکل می دهد.

این لوسیون شامل کاکائو نیز می باشد که پروسه طبیعی برنزه – تیره کردن را افزایش می دهد.

اسپری اتو برنزه تنی مکس TANNY MAX SUN MAKE UP

پیشنهـــــــــــــــاد ویژه به شمـــــــــا:

چنانچه می خواهید بدون نیاز به نور و آفتاب و سولاریوم رفتن پوست خود را برنز و شکلاتی کنید اسپری اتو برنزه تنی مکس Sun make up بهترین پیشنهاد رزان کالا به شماست :

اسپری اتو برنزه تنی مکس TANNY MAX SUN MAKE UP

  • اسپری اتو برنز خیلی قوی همراه با ماده DHA قابل استفاده برای صورت و بدن
  • 20 روز ماندگاری رنگ و بدون رنگدهی به لباس
  • بدون احتیاج به آفتاب و سولار
  • حجم محصول: 125ml
  • کشور سازنده : آلمان
  • دارای مجوز بهداشتی
  • ضد پیری
  • بدون رنگ دهی به لباس
  • مخصوص صورت و بدن

این اسپری فوق حرفه ای ی تنی مکس Tanny Max به صورت محدود در فروشگاه رزان کالا به فروش می رسد و شما با اطمینان کامل برای رسیدن به رنگ دلخواهتان می توانید این محصول را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین و یا اینترنتی خریداری کنید.

لوسیون برنزه و ضد پیری تنی مکس Tannymax Billion gold 200ml از رزان کالا :

  • برنزه خوشرنگ طلایی همراه با عمق دهنده (شاین)
  • برای احتیاجات روزانه
  • تاثیر ضد پیری و چروک با Hysilk
  • افزایش انعطاف پذیری پوست
  • جذب رطوبت به میزان مناسب
  • پوستی صاف تر، جوان تر وشفاف تر
  • باعث برنزه شدن طلایی و طبیعی پوست (شاین) بدون لک و راه راه شدن.

 

لوسیون برنزه و ضد پیری تنی مکس Tannymax Billion gold 200ml

لوسیون برنزه و ضد پیری تنی مکس Tannymax Billion gold 200ml، با کیفیت بالا از پوست شما در برابر پیری محافظت می کند و به آن یک برنزه فوق العاده می بخشد. بر خلاف اتوبرنزهای معمولی، لوسیون برنزه کننده ضد پیری Billion gold حالت برنزه بسیار ظریف و طبیعی به پوست می دهد که بدون اثر لک یا راه راه شدن می باشد.

منحصر به فرد بودن این لوسیون به دلیل Hyaluronic acid Hysilk موجود در آن با وزن مولکولی پایین می باشد که به Hysilk اجازه می دهد در لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و در آنها اثر کند. بدین ترتیب انرژی ذخیره شده پوست دوباره ساخته می شود و رطوبت طبیعی آن دوباره تولید می شود. پوست به شکلی بسیار زیبا، صاف و شاداب دیده می شود.

ترکیب الاستین و کلاژن، انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهند. ترکیب اوره و ماده کمیاب Aqua cactus به پوست اجازه می دهد مناسب ترین میزان رطوبت را دریافت کند. رطوبت به کامل ترین شکل در پوست می ماند و لایه محافظی که طبیعتا” در خود پوست وجود دارد تقویت می گردد. لوسیون برنزه کننده ضد پیری، محافظت متعادلی را در برابر رادیکال های آزاد فراهم می کند که به وسیله آن با پیری زودرس پوست به شکل مؤثری مقابله می کند.

لوسیون برنزه کننده تنی مکس Tannymax Super black 125ml رزان کالا:

  • برنزه کننده بسیار تیره
  • دارای ترکیبی از کره شیا، کافئین و انواع ویتامینها
  • دارای 125 میل گردو
  • مراقبت از پوست و شاداب کننده
  • ضد پیری
  • حجم : 125 میل
  • بهترین رنگ دهی بدون ایجاد لک
  • با برنزر (تیره کننده)، بکار گیری نوآوری و ابداع تکنولوژی برنزه کننده Brown جهت بدست آوردن یک رنگ تیره دائم و یکنواخت.

لوسیون برنزه کننده تنی مکس Tannymax Super black 125ml

آلوورا، پوست شما را با رطوبت کافی تغذیه می کند که این به عنوان یک اصل مهم در داشتن یک رنگ تیره دائمی و عمیق به شمار می آید. ملانین، باعث ارتقاء افزایش فوری رنگ برنزه و تیره شدن پوست شما می شود.

ویتامین های مکمل (اضافی)، گروه ویتامین های فعال مجموعه UV هستند که از ساختار زیر سطحی پوست شما در برابر رادیکال آزاد محافظت می کنند و در نتیجه پوست در حالت ارتجاعی خودش باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *