پزشکی و سلامت, زیبایی و بهداشتی, وبلاگ

برای داشتن پوست زیبا این کارها را انجام دهید

زیبایی پوست

در این مقاله می خوانید :

  1. معرفی بهترین کرم، لوسیون و اسپری برنز کننده در رزان کالا
  2. مزایای عسل برای پوست صورت چیست؟
  3. ماسک عسل و لیمو برای داشتن پوستی زیبا
  4. خواص آلوئه ورا برای پوست
  5. ماست و تاثیر آن برروی پوست
  6. نحوه‌ی استفاده از ماست برای درمان سریع جوش
  7. برای چاق شدن صورت چه بخوریم
  8. پلاسما جت چیست؟
  9. آشنایی با پلاسماجت
  10. پلاسما چیست؟

در این مطلب چندین راه را به شمامعرفی می کنیم که بتوانید پوستی زیبا و جوان تر داشته باشید و همچنین اگر برای داشتن پوستی برنزه و جزاب به دنبال روشی سالم به منظور برنز شدن می گردید رزان کالا بهترین لوسین، کرم و اسپری برنز کننده را به شما معرفی میکند و مطمئن باشید به نتیجه دلخواهتان می رسید.

در ادامه بهتر است بدانید حتی از مواد غذایی که در خانه استفاده می کنید می توانید برای زیبایی پوستتان هم از آن ها استفاده کنید.

معرفی بهترین کرم، لوسیون و اسپری برنز کننده در رزان کالا

رزان کالا محصولاتی را به مظور برنزه کردن صورت و بدن به شما عزیزان که طالب داشتن پوستی زیباو جذاب هستید ارائهمی کند که بینظیر هستند و همگی از بهترین برند های موجود در سراسر دنیا می باشند و شما بااطمینان خاطر و به راحتی می توانید از این محصولات بی نظیر برنز کننده رزان کالا استفاده کنید.

به منظورخرید و انتخاب یکی از این محصولات به صفحه مربوطه مراجعه کنید:

خرید انواع برنز کنندهبا بهترین برند دنیا از رزان کالا

برنز کردن صورت

مزایای عسل برای پوست صورت چیست؟

  • مرطوب نگه داشتن پوست
  • عسل به عنوان پاک کننده
  • عسل به عنوان لایه بردار
  • بهبود زخم ها با عسل
  • عسل برای آکنه و جوش
  • جوان سازی پوست با عسل

ماسک عسل و لیمو برای داشتن پوستی زیبا

مزایای ماسک عسل و لیمو:

  • درمان آکنه
  • پاک کننده پوست
  • خشک کردن جوش
  • کوچک کردن منافذ
  • پوست صاف
  • کاهش قرمزی پوست
  • شفافیت پوست
  • کاهش خشکی پوست
  • زیباسازی پوست
  • درمان زخم ها

عناصر:

۱/۲ لیمو

۲ قاشق چای خوری عسل (عسل یونجه دارای خواص ضد باکتری بالاتر است، اما عسل معمولی هم خوب است).

دستورالعمل:
آب ۱/۲ لیمو را گرفته، سپس با عسل مخلوط کنید. ماسک را به صورت تازه مصرف کنید، قبل از اعمال نمودن این ماسک، پوست خود را تمیز کنید، اجازه دهید ماسک حدود ۲۰ دقیقه روی پوست شما باقی بماند و سعی کنید صحبت نکنید. شما می توانید این کار را هر روز یا هر شب انجام دهید. پس از آن یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید. بعد از مدتی شاهد برطرف نمودن لک روی پوست خود می شوید.

آلوئه ورا

خواص آلوئه ورا برای پوست

آلوئه‌ورا نه تنها با کاهش التهاب پوست احساسی عالی به شما می‌دهد، آزردگی و قرمزی جوش را از بین برده و پوست‌تان را درخشان و صاف می‌کند.

نحوه‌ی استفاده از آلوئه ورا برای پوست :

ژل آلوئه‌ورا را به جوش‌ها بمالید و ۱۵ دقیقه بگذارید بماند.

نکته: بعد از ۱۵ دقیقه صورت‌تان را با آب گرم بشویید

ماست و تاثیر آن برروی پوست

ماست غذایی دلپذیر است که به عنوان وعده‌ی صبحانه و همچنین میان‌وعده عالی است. ماست علاوه بر این اگر به صورت موضعی روی پوست استفاده شود فایده‌های شگفت‌آوری دارد. سالیان دراز است که به دلیل همین فواید عالی، برای بهبود پوست از آن استفاده می‌شود.

هنوز هم در هند از ماست به عنوان راهی عالی در درمان جوش و کاهش التهاب آن استفاده می‌شود. کلئوپاترای مصر باستان به حمام‌های روزانه‌ای با شیر ترشیده که به او پوستی درخشان و جوان می‌بخشیده است معروف است. شما هم می‌توانید برای از بین بردن جوش‌ها از ماست استفاده کنید.

نحوه‌ی استفاده از ماست برای درمان سریع جوش

مقداری ماست را با آبلیمو مخلوط کنید و روی پوست‌تان بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه صورت‌تان را بشویید.

نکته: باید از این مخلوط روزی دوبار استفاده کنید

برای چاق شدن صورت چه بخوریم

میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صور ت می شود همچنین با خوردن میوه ها شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فودها می روید.
هویج یکی از بهترین میوه ها ی کم کالری و آبرسان است که می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان مصرف کنید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

سیب برای چاقی صورت:

برای ایجاد یک مخلوط سفت، 1/2 سیب را له کنید و به آرامی به گونه های خود بزنید و اجازه دهید 40 تا 60 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشورید.

این کار را هر روز انجام دهید.

راه دیگر برای استفاده از سیب ها این است آب سیب بنوشید. سه برش سیب، سه برش کوچک هویج و 125 میلی لیتر (1/2 فنجان) آب لیمو، آب اینها را بگیرید و صاف کنید.

سپس، هر روز صبح، آب آن را بنوشید تا متوجه نتایجش شوید چاق شدن صورت تان را شاهد باشید.

پتاسیم موجود در هویج به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند و هویج همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به احیا و تقویت پوست کمک کند.

زیبایی و مراقبت از پوست

پلاسما جت چیست؟

یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا که برای زیبایی کاربرد داشته و باعث جوانسازی نواحی مختلفی از پوست می شود.
در این شیوه نقاط ریز کنار هم توسط پلاسماجت سوزانده میشود که فقط سطحی ترین لایه پوست آسیب میبند و درنتیجه اسکار بجا نمیگذارد ولی درعین حال بدلیل تبخیر قسمتهایی از لایه های عمقی، پوست جمع تر میگردد در نتیجه بعد از یک هفته که پوست ترمیم شد، عمق خطوط کمتر میشود و روزنه ها کوچکتر شده و پوست ناحیه لیفت میشود.
معمولا برحسب نوع نیاز پوست و جنس هر پوست جلسات بین سه تا چهار جلسه و با فواصل یک تا دو ماه تکرار میشود.

محصولات مراقبت از پوست رزان کالا

آشنایی با پلاسماجت

شیوه نادرست زندگی از جمله مصرف سیگار، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلاینده‌های محیطی در ایجاد چین و چروک اطراف چشم نقش زیادی دارد. برای از بین بردن این چین و چروک راه‌های زیادی وجود دارد که یکی بهترین راه‌ها برای درمان افتادگی و چین و چروک چشم روش پلاسماجت است.

پلاسما جت روشی برای از بین بردن افتادگی و پیری پلک است که بدون نیاز به جراحی و برش‌های ناشی از آن می‌توان جوانسازی پلک را انجام داد، این خدمت برای افرادی مناسب است که تمایلی به جراحی پلک ندارند، چروک‌های اطراف پلک بیش از حدی است که با جراحی کامل برطرف شود و یا قبلا جراحی انجام داده‌اند ولی هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند و می‌خواهند بدون نیاز به بی هوشی و جراحی (به دلایلی همچون ترس از بی هوشی) پلک‌هایی جوان و زیبا داشته باشند

پلاسما چیست؟

حالت چهارم ماده است و باعث یونیزاسیون سلولی می شود. در این روش، لایه سطحی پوست ( اپیدرم) از جامد به گاز تبدیل می گردد وموجبات جمع شدن لایه های تحتانی پوست میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *