زیبایی و بهداشتی, وبلاگ

افزایش ماندگاری برنز کننده های پوست و اسپری های برنز کننده فوری

استفاده از برنزه کننده

پودر، اسپری، ژل، لوسیون و مرطوب‌کننده‌های مختلفی که به عنوان برنزه موقت یا برنزه یک‌روزه استفاده می‌شوند، در واقع چیزی جز رنگ آرایش نیستند. این‌ها به راحتی با آب وصابون شسته می‌شوند و نمی‌شود آن‌ها را زیر لباس استفاده کرد.

چکار کنیم ماندگاری اسپری برنز کننده روی پوست بالا برود؟

برای اینکه پوستی زیبا و جذاب با رنگ دلخواهتان را داشته باشید، ابتدا باید یک سری نکات را در نظر بگیرید و تمام نکاتی که روی برنز کننده تاثیر می گزارد را رعایت نمایید.

در مرحله اوا باید یک برنز کننده خوب با کیفیت عالی و ماندگاری فوق العاده را انتخاب کنید و اسپری هایی را انتخاب نکنید که الکل زیاد داشته باشد و پایین ترین درصد الکل را داشته باشد.

در این مورد برنز کننده های رزان کالا انتخاب را برای شما راحت تر می کند و می توانید بهترین برند های روز دنیا را که در کمترین جاهای ایران می توانید بیابید در رزان کالا ببینید.

بعد از خرید یک برنز کننده با کیفیت قبل از این که بخواهید از این محصولات استفاده کنید، می بایست اگر تمایل به استفاده از موبر، موم و … برای از بین بردن موهای بدن خود استفاده کنید، حد اقل 24 ساعت قبل از استفاده از برنز کننده ها باشد.

اگر درست قبل از این کار اصلاح کنید، اسپری پوستتان را تحریک می کند یا باعث سوزش آن می شود.

به مدت 3 روز قبل از استفاده از کرم یا هر محصول برنز کننده پوست خود را با استفاده از اسکراپ و لایه بردار پاک و تمیز کنید.

البته از اسکراپ هایی استفاده نکنید که شکری باشند چرا که روغن های خاص با اسکراب های شکری پوست را کامل پوشانده و باعث می شود که برنزگی درست انجام نشود. ترکیبات اسپری های برنزه کننده به پوست خشک بهتر می چسبند.

بعد از استفاده از اسپری برنز کننده مورد نظرتان باید لباس های راحت و گشاد بپوشید وبه صورتی که بند لباس یا کفشتان روی پوست اسپری شده خط نیندازد و لباس های زیر کش دار نیز نپوشید یا مدام تنتان نباشد.

در نظر داشته باشید طی 24 ساعت بعد از استفاده از برنز کننده ها از لوسیون و اسپری های بدن استفاده نکنید.

به منظور حمام کردن بعد از برنزه شدن باید بدانید که نحوه صحیح استحمام چگونه است و این موضوع بستگی دارد که روش استفاده و مراقبت های بعد از استفاده از آن محصول چیست مثلا با آب سرد دوش بگیرید و زمان حمام کردنتان نباید زیاد باشد.

قبل از استفاده از برنزه کننده ها پوستتان چرب نباشد و نباید روی بدنتان زیاد روغن بمالید چون رطوبت موجود در لوسیون های غلیظ و روغن های بدن، برنزه ی پوستتان را از بین می برد.

برنز شدن پوست

بعد از استفاده از برنز کننده پوست برای ماندگاری بیشتر از چه موادی استفاده کنیم؟

جالب است بدانید برای کنترل عرق کردن بدن بعد از استفاده از محصول می توانید از پودر بچه استفاده کنید و در این زمینه کمک زیادی به شما می کند.
هنگام قرار گرفتن در آفتاب حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که باعث از بین رفتن رنگ بدن نشود.

استخر نروید و زمانی که قسمت هایی از بدن رنگ برنز کننده رفت به منظور یکدست کردن پوست تا مرحله بعدی برنزگی می توانید از اتو برنزه ها مثل اتو برنزه …. و اسپری برنز کننده فوری …. استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین کرم، لوسیون و اسپری برنز کننده در رزان کالا

برنز شدن با قهوه

برنزه کردن پوست به روش طبیعی

  • برنزه کردن با قهوه

موادی مثل قهوه، آب‌هویج، آب‌گوجه و… که برخی افراد برای برنزه کردن از آنها استفاده می‌کنند از جمله موادی هستند که استفاده از آنها حتی بدون آفتاب گرفتن هم به بدن رنگ می‌دهد.

  • برنزه کردن با آفتاب

مناسب ترین زمان برای برنزه کردن با آفتاب ابتدای صبح است. البته باید بدانید اگر پوست حساسی دارید و به سادگی آفتاب سوخته می شوید و می خواهید از سلامتی خود مراقبت کنید . آفتاب گرفتن و تخت ساحلی برنزه شدن UV می تواند انتخاب نامناسب و اشتباهی باشد

برنز کردن پوست بدون استفاده از آفتاب و سولاریوم

بسیاری از فواصل سال یا برای ترمیم پوست برنز همیشه نیاز به استفاده از آفتاب و سولاریوم نیست چرا که امروزه محصولاتی حرفه ای تولید شدند که کاملا علمی و تایید شده می باشند و بدون نیاز به آفتاب گرفتن در کوتاه ترین زمان، پوست شما را به رنگ دلخواهتان می رساند.

برنز شدن پوست

اسپری های برنز کننده فوری رزان کالا

در بین کرم ها، لوسیون ها و … اسپری های فوق حرفه ای برای زیبا جوبان خاص پسند تولید شده اند که متاسفانه در ایران تمام این محصولات در دسترس نیستند و خبر خوش این است که رزان کالا جزو معدود فروشگاه هایی می باشد که این برند های حرفه ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بهترنی اسپری های اتو برنزه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *