راهنمای خرید, وبلاگ

انواع ماشین شارژی کودک در رزان کالا

فروش ماشین شارژی در رزان کالا

ماشین شارژی کودکانه یکی از مناسب ترین اسباب بازی های کودکان با سنین مختلف می باشد که علاوه بر مشغولیت کودکان سرگرمی هدفمندی برای آن ها می باشد.برای خرید ماشین شارژی کودک ارزانتر از بازار امروز، رزان کالا بهترین ها را با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از انواع این وسیله بازی کودکان و حتی گاهی نوجوانان یکی از موارد زیر انتخاب شماست:

معرفی انواع ماشین های شارژی کودک در رزان کالا

ماشین شارژی کودک دخترانه

در این وسیله بازی خیلی دخترانه یا پسرانه بودن این اسباب بازی مطرح نیست ولی مدل هایی وجود دارد که بیشتر مناسب دختران می باشد به علت طراحی و رنگ بندی هاشان:
از مدل هایی که مناسب دختران هم هستند :

ماشین شارژی پورشه مدل ۸۹۸۸ فلامینگو

ماشین شارژی پورشه مدل ۸۹۸۸ فلامینگو دارای دو موتور قدرتمند و سه سرعته، نمایشگر باتری، کمربند ایمنی، پورت USB، AUX، MP3 ، تحمل وزن تا ۳۰ کیلو، دو درب بازشو و ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی است. این ماشین شارژی کودک برای گروه های سنی بالای دو سال مناسب می باشد.

ماشین شارژی پسرانه

یکی از نمونه ماشین هایی که در رزان کالا مناسب پسران می باشدد فورد رنجر می باشد که البته مدل ها در رزان بسیار زیاد است و در انتهای مطلب لینک ورود به صفحه محصولات را درج می کنیم.

ماشین شارژی فورد رنجر رپتور RAPTOR

ماشین شارژی فورد رنجر رپتور دارای دو موتور و گیربگس 35 وات پر قدرت، دو درب بازشو، صندلی چرم با کیفیت PU، کمربند ایمنی کودک، کنترل از راه دور امکان پخش موزیک بوسیله یو اس بی و مموری کارت، دارای سیستم حرکت آهسته و مشخصات دیگر که در به همه آن ها اشاره شده است.

ماشین شارژی فورد رنجر رپتور به دلیل کیفیت مناسب در ساخت، طراحی و همچنین شباهت آن با ماشین واقعی، برای کودکان بسیار جذاب و پر طرفدار است.

ماشین شارژی شاسی بلند

یکی از مدل های ماشین شارژی شاسی بلند در رزان کالا لکسوس می باشد که البته از این موارد در صفحه محصولات بسیار زیاد هستند.

ماشین شارژی لکسوس LX570 مدل M259

ماشین شارژی لکسوس LX570 مدل M259 دارای 2 موتور قدرتمند، دنده عقب و جلو، باتری ۱۲ ولت، کمک فنر، پورت AUX، موزیکال، دو درب بازشو، ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی با قابلیت تحمل وزن 40 کیلوگرم است. ماشین شارژی لکسوس LX570 لایسنس رسمی از LEXUS بوده و طراحی جذاب و زیبایی دارد.

بازی با این ماشین، مهارت های متنوع حرکتی و ذهنی را در کودک تقویت نموده و به هماهنگی دست، پا و چشم کودک کمک موثری می نماید.

ماشین شارژی لکسوس LX570 دارای دو درب بازشو و سیستم تعلیق جلو / عقب می باشد. کلید استارت را روشن کنید کودک به راحتی به صفحه چند رسانه ای داخلی دسترسی دارد و با یک شکاف کارت SD ، کودک شما می تواند آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کند.

 

ماشین شارژی اتوبوس

اتوبوس یکی از انتخاب های پسران می باشد که طبق سلیقه شان می توانید این مدل را برای فرزند خود انتخاب کنید.

ماشین شارژی برای نوجوانان و بزرگسالان

یک سری از مدل های این ماشین های برقی هستند که حتی والدین و بزرگسالان و نوجوانان هم می توانند از آن استفاده کنند که خوشبختانه فروشگاهی ما یکی از مرجع ترین و کامل ترین نمایندگان فروش این ماشین های شارژی می باشد.

یک نمونه عالی از این ماشین شارژی بزرگسالان می باشد :

ماشین شارژی پورشه کودک و والدین کد YSA-021

ماشین شارژی پورشه کودک و والدین کد YSA-021

ماشین شارژی پورشه کودک و والدین کد YSA-021 ماشینی است که بسیار شبیه مدل واقی آن است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماشین شارژی، استفاده همزمان کودک بهمراه والدین می باشد که هم ایمنی کودک شما بالاتر می رود و هم فرزندان لذت بیش تری را درکنار والدین می برند.

ماشین شارژی پلیسی

یکی از مدل های ماشین پلیسی شارژی در فروشگاه ما ماشین شارژی فورد رنجر رپتور طرح پلیس RAPTOR می باشد که البته نمونه های بیشتری نیز در ادامه لیست محصولات می توانید ملاحظه نمایید.

ماشین شارژی فورد رنجر رپتور طرح پلیس به دلیل کیفیت مناسب در ساخت، طراحی و همچنین شباهت آن با ماشین واقعی، برای کودکان بسیار جذاب و پر طرفدار است.

ماشین شارژی پورشه

ماشین شارژی چورشه

از برند پورشه تعداد محصولات در سایت بسیار می باشد که ماشین شارژی پورشه مدل ۱۷۱۸ یکی از جدیدترین ماشین های شارژی پورشه می باشد.

ماشین شارژی پورشه مدل ۱۷۱۸ دارای دو موتور قدرتمند دو سرعته ، تایر اسفنجی ، دو باتری ۶ ولتی، کمک فنر، کمربند ایمنی، پورت USB، AUX، MP3، موزیکال، تحمل وزن تا ۴۵ کیلو، دو درب بازشو و ریموت کنترل بی سیم بلوتوثی است. این ماشین برقی برای گروه سنی ۲ تا ۸ سال مناسب می باشد.

ماشین شارژی کودک بوگاتی

یکی از جدیدترین ماشین های کودک بوگاتی را در رزان کالا می توانید بیابید که این مدل از ماشین شارژی بوگاتی علاوه بر ظاهر زیبایش بسیار شبیه مدل واقعی آن بوده و برای کودکان بسیار جذاب است. این ماشین شارژی دارای کنترل از راه دور می باشد که علاوه بر ایمنی کودک، والدین نیز به راحتی می توانند کودک را کنترل کنند.

ماشین شارژی بی ام و

یکی از بهترین مدل های بی ام و، ماشین شارژی بی ام و BMW چهار موتوره ۵۳۰۱ ZR می باشد که 4 موتوره و بسیار طرح حرفه ای دارد و می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

ماشین شارژی کودک جیپ

یک نمونه از مدل های جیپ ماشین ها ماشین کودک شارژی جیپ رانگلر ربیکون می باشد که علاوه بر طراحی فوق العاده و میفیت عالی قیمت بسیار مناسبی در رزان کالا دارد.

ماشین شارژی تک موتوره

ماشین شارژی بی ام و BMW-Z4 یکی از نمونه تک موتوره رزان کالا می باشد.

ماشین شارژی مدل «BMW Z4» مناسب برای کودکان بالای ۲ سال می باشد، کیفیت رنگ آن نیز بسیار مناسب می باشد به گونه ای که کیفیت رنگ آمیزی آن مشابه نمونه واقعی می باشد. کنترل ماشین نیز هم از طریق پدال گاز داخل ماشین و هم از طریق ریموت کنترل امکان پذیر است.

ماشین شارژی چهار موتوره

ماشین شارژی مک لارن شاسی بلند چهار موتوره کد ۲۰۲۰ یکی از ماشین های کودک 4 موتوره می باشد. این مدل زیر قیمت بازار در رزان کالا به فروش می رسد.

ماشین شارژی دو موتوره

ماشین شارژی BMW SS650 دو موتوره نیز یکی از بهترین مدل های 2 موتوره ماشین های کودک در فروشگاه ماست که با قیمت 3000000 به فروش می رسد.

ماشین شارژی بنز

ماشین شارژی مدل بنز C110800 یکی از مدل های بنز فروشگاه می باشد که دو موتوره بوده و ماشین شارژی بنز فضای واقعی رانندگی را برای کودک شبیه سازی می کند. ماشین شارژی کودک بنز C110800 دارای آپشن ها و ویژگی های است که این ماشین را جذاب تر میکند. قدرت و کیفیت حرکت به تعداد موتور بستگی دارد؛ این مدل به دلیل دو موتوره بودن قدرت مناسبی دارد.

برای دیدن محصولات بیشتر و اطلاع از قیمت و لیست بهترین ماشین های شارژی وارد لینک زیر شوید.
لیست ماشین شارژی کودک در رزان کالا

هیچ محدودیتی وجود ندارد، از هر شهری که هستید می‌توانید محصول مورد نظرتان را از سایت رُزان کالا خریداری کنید و محصول را در محل خود تحویل بگیرید!

با داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کتید. البته اگر رمز دوم هم ندارید مهم نیست، می‌توانید سفارش خودتان را آنلاین ثبت کنید و مبلغ را به کارت فروشگاه کارت به کارت کنید، پس از اتمام فرایند خرید اطلاعات کارت به شما نمایش داده می‌شود.

اگر خرید کرده‌اید و الان نیاز به خدمات پس از فروش دارید می‌توانید از صفحه تماس باما با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی رُزان کالا تماس بگیرید و درخواست پشتیبانی کنید.

رُزان کالا سایت تخصصی مشاوره و خرید تجهیزات ورزشی و پزشکی است. برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات رُزان کالا می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف این سایت مراجعه کنید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان سایت برای خرید محصولات استفاده کنید.

ابتدا وارد سایت شوید و بعد از ورود به حساب کاربری از تب “سفارش‌ها” سفارش‌های خودتان را پیگیری کنید!

اگر به هر دلیلی بلافاصله از سفارش از خرید خود منصرف شدید، فورا با پشتیبانی رُزان کالا تماس گرفته و موضوع را به اطلاع ما برسانید!

سفارش‌هایی که در تهران ثبت می‌شوند به وسیله پیک / سواری / وانت ارسال می‌شوند.

با یکی از روش‌های پست / تیپاکس / تی پی ایکس / باربری بنا به درخواست مشتری یا سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش ممکن به سراسر ایران انجام می‌شود.

فقط برای سفارش‌های بالای ۳۰۰ هزار تومان در شهر تهران ارسال رایگان داریم.

برای سفارش‌های داخل شهر تهران امکان پرداخت در محل وجود دارد.

به سه روش پرداخت آنلاین، پرداخت کارت به کارت و پرداخت در محل (فقط در تهران) می‌توتنید سفارش خودتان را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *