تردمیل, راهنمای خرید, وبلاگ, ورزشی

معرفی بهترین های برند و مارک تردمیل

معرفی بهترین های برند و مارک تردمیل

تردمیل دستگاهی است برای انجام ورزش های هوازی که برای کاهش وزن، پرورش عضلات و ماهیچه ها یا برای بهبود ضربان قلب در بیماران قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گیرد.

تردمیل وسیله ورزشی است که به علت همه کاره بودن طرفداران بسیاری دارد. کسانی که قصد خرید این دستگاه ورزشی را دارند، باید بدانند که بهترین برند این دستگاه چیست و حتما نیاز به راهنمایی دارند.

هرچند به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین مارک های تردمیل را می توانید در فروشگاه رزان کالا بیابید و ما در رزان کالا بهترین لوازم باشگاهی و ورزشی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم.

معرفی بهترین های برند و مارک تردمیل

مارک ها و برندهای مختلف تردمیل در ایران

برای خرید تردمیل و دانستن قیمت تردمیل و مقایسه آنها ابتدا باید برندهای مختلف تردمیل را بشناسیم. تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. البته اگرکمی دقت نماییم به تردمیل های آمریکایی نیز در بازار برمی خوریم. در اینا تعدادی از برندهای قابل قبول را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را ر خرید این وسیله پرطرفدار ورزشی را داشته باشید.

بهترین برند و مارک های تردمیل کدامند؟

قابل ذکر است که فروشگاه ورزشی رزان کالا نماینده رسمی فروش محصولات این برند ها در ایران می باشد
  • تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness

رزان کالا نماینده رسمی فروش برند توربوفیتنس در ایران می باشد.

به نظر معروف ترین برند موجود در بازار است. ساخت کشور تایوان. یک کمپانی معروف و معتبر در بازارهای جهانی می باشد. بازار این برند، آسیا و اروپا است. توربو فیتنس محصولات خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی به بازار عرضه می نماید. تمام محصولات خانگی توربوفیتنس همگی از نوع تاشو هستند. مدل های این برند، تردمیل های تک کاره و چندکاره به بازار عرضه می­شوند.

اگر قدرت موتور برایتان اهمیت دارد، حتما دقت نمایید. قدرت موتور محصولات خانگی توربوفیتنس از 8/1 تا 5 اسب بخار متغیر است. مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور برقی و پایه دراز و نشست و البته دمبل می­باشند. امکان تغییر شیب تردمیل بصورت دستی و کنترلی در آن امکان پذیر است.

احتمالا پرطرفدارترین برند بازار ایران، با توجه به قیمت تردمیل این برند، توربوفیتنس می باشد. قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس به نسب جزء قیمت های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است.

معرفی بهترین های برند و مارک تردمیل

  • تردمیل اسپرتک – Sportec

این محصول دارای طراحی زیبا و موتور قوی است. موتور تایوانی این برند در چین مونتاژ می شود. کاربری آن بسیار ساده است. اگر به دنبال پرفروش ترین تردمیل خانگی ارزان قیمت هستید. تردمیل های این برند نیز از قدرت موتور بالایی برخودار هستند؛ بدنه محکمی دارند، طراحی آن مدرن و جذاب است. ضربه گیرهای این دستگاه ها نیز استاندارد بوده و بعضی از مدل ها دارای صفحه ارتجاعی می باشند. تردمیل های اسپرتک شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می شوند.

  • تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness

این مدل، برند اروپایی خوش قیمت است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی دارد، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزء رده های بالا قرار داده است. قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان تر است. این تردمیل ها ساخت کشور اسپانیا است.از مزایای آن می توان به دارا بودن موتور پرقدرت، ضربه گیرهای استاندارد، قابلیت تاشوندگی، نصب راحت توسط جک گازی، برنامه های از پیش تعیین شده و برنامه های دستی، شیب قابل تنظیم برقی و دستی اشاره کرد. این تردمیل ها نیز از کیفیت بالایی برخودار هستند؛ برند بی اچ فیتنس یکی از سازندگان معتبر محصولات ورزشی است. تردمیل های بی اچ فیتنس شامل 5 سال گارانتی موتور، 2 سال گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش می شوند.

  • تردمیل استرانگ – Eastrong

قطعات تایوانی این برند در کشور چین و تحت لیسانس تایوان مونتاژ می شوند. برند معروفی است. قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت بالایی دارد. قیمت تردمیل استرانگ معمولا متوسط رو به پایین است. اغلب این دستگاه ها به ضربه گیر، جک گازی، قابلیت تاشوندگی، قابلیت پخش موسیقی، برنامه های متنوع از پیش تعیین، کلید اضطراری، شیب برقی یا دستی و … مجهز هستند. تردمیل های استرانگ شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می شوند.

  • تردمیل جی کی اکسر – JK exer

این تردمیل از یک کمپانی قدیمی و اصل و نسب دار میباشد که در بازار اروپا و آمریکا رقابت می کند. از نظر کیفیت و نوع ساخت درجه یک و بی نظیر است. بیشترین مدل های تردمیل را در میان سایر تردمیل ها به خود اختصاص داده است. جی کی اکسر را حتما امتحان کنید، در کیفیت آن شکی نیست. قیمت تردمیل تایوانی جی کی اکسر در مقایسه با قیمت تردمیل لطیفی که وارد کننده چند برند بیشتر آمریکایی در ایران است، به نظر مشابه هستند، هرچند قیمت تردمیل لطیفی با توجه به تنوع محصولات، متنوع تر و به بودجه های مختلف نزدیک تر است.

  • تردمیل ریباک – Reebak

این مدل از کمپانی انگلیسی، برند بسیار معتبر و با کیفیتی است و یک برند جهانی است. برندهای مختلف دیگری نیز با قیمت ها و محصولات مختلف در بازار ایران فعال هستند، که البته طرفداران و مخالفانی دارند. مواردی که در بالا به آن ها پرداخته شد، برندهای مشهور ارائه کننده تردمیل در بازار ایران هستند. تردمیل های ریباک شامل 2 سال گارانتی قطعه، 10 سال گارانتی موتور، 5 سال گارانتی بدنه و 10 سال خدمات پس از فروش می شود.

معرفی بهترین های برند و مارک تردمیل

تردمیل ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

تردمیل ها از نظر مکان استفاده به سه دسته تردمیل های خانگی، باشگاهی و آبی تقسیم می شوند. قیمت تردمیل با توجه به موارد استفاده از آن و برندشان متغیر است. تردمیل های خانگی برخلاف تردمیل های باگاهی، بیشتر برای استفاده تعداد نفرات کم در کوتاه مدت طراحی شده اند. اندازه آنها نسبت به تردمیل های باشگاهی، کمی کوچکتر است. تردمیل های آبی برای استفاده در آب، مخصوصا کف استخر طراحی شده است. تردمیل ها در یک نوع دسته بندی دیگر، به دو دسته تاشو و غیر تاشو نیز تقسیم می­شوند.

نکات مهم خرید تردمیل خوب:

بدنه تردمیل اولین نکته ایست که باید به آن توجه کرد. چرا که میزان تحمل تردمیل بستگی به مقاومت بدنه آن دارد.

هر چه تردمیل محکم‌تر باشد قدرت تحمل وزن آن هم بالاتر است. چون در باشگاه‌ها افراد مختلف با هر قد و وزنی از تردمیل استفاده می‌کنند، پس بدنه تردمیل مناسب باشگاهی باید محکم‌تر و بزرگ‌تر باشد.

نکته مهم بعدی در انتخاب تردمیل قدرت موتور آن است که از ۱ تا ۷ اسب بخار در انواع تردمیل باشگاهی و خانگی متغیر است. هر چه قدرت موتور تردمیل بالاتر باشد، قدرت تحمل وزن، میزان سرعت، دوام، و کارایی تردمیل هم بالاتر است.

مورد بعدی قابل توجه در انتخاب تردمیل سرعت آن است. سرعت ۳ تا ۷ کیلومتر در ساعت، بیشترین سرعت مورد استفاده کاربران خانگی برای پیاده‌روی است و سرعت ۶ تا ۱۰ کیلومتر هم برای دویدن استفاده می‌شود، و سرعت‌های بالاتر مخصوص دونده‌های حرفه‌ای است.

معرفی بهترین های برند و مارک تردمیل

نکته دیگر در انتخاب و خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی مناسب، تحمل وزن تردمیل است. تردمیل خانگی را می‌توان با توجه به وزن کاربر یا کاربران خریداری کرد، اما انواع تردمیل باشگاهی باید قدرت تحمل وزن بالاتری داشته باشند تا برای افراد سنگین وزن هم قابل استفاده باشند.

ابزار ایمنی در حرکت که تردمیل را در زمان لازم از حرکت بازمی‌دارد، ضربه‌گیر که در انواع تردمیل باشگاهی باید پیشرفته‌تر باشند، شیب تردمیل و نمایشگر با قابلیت‌های نشان دادن فعالیت کاربر و دیدن فیلم و پخش موسیقی، برنامه‌های از پیش تعیین شده تمرینی، زیبایی و ارگونومیک بودن تردمیل، قابلیت تا شدن هم از جمله نکته‌های مهمی هستند که باید به آنها توجه کرد.

عملکردهای پیشرفته هم در تردمیل‌های چند منظوره در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

این عملکردها عبارتند از: ماساژور برقی، چرخ مسگری، پایه دراز و نشست، دمبل، و کش ایروبیک. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش تردمیل هم نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد.

راهنمای خرید تردمیل خانگی و باشگاهی:

باید گفت خرید تردمیل جدا از قیمت آن، شاخصه های دیگری دارد. درکل تنوع و طرح های این دستگاه خیلی بالاساس به همین دلیل قبل از خرید تردمیل اول شما باید مشخص نمایید که برای چه هدفی قصد خرید تردمیل را دارید؟

چه کسی با چه وزنی قرار است از آن استفاده کند؟ چند نفر و چند ساعت در روز قرار است روی آن بدوند؟ وبه طور کل مشخصات تردمیل خوب کدام است؟ همچنین قابلیت هایی مانند امکان پخش موسیقی، چند کاره بودن مانیتور، امکان وصل شدن به دستگاه ضربان سنج قلب و … که در برندهای مختلف تردمیل و با قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند.

امیدواریم این مطالب توانسته باشد شما را برای خرید یک تردمیل عالی راهنمایی کند.

 

 

فروش آنلاین و حضوری انواع تردمیل

در رزان کالا

رزان کالا نماینده رسمی فروش بهترین برندهای لوازم باشگاهی و ورزشی در ایران می باشد که شامل محصولات زیر است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *