تردمیل, راهنمای خرید, وبلاگ, ورزشی

معرفی انواع تردمیل در فروشگاه رزان کالا

معرفی انواع تردمیل در فروشگاه رزان کالا

تردمیل دستگاهی است برای انجام ورزش­های هوازی که بسته به نوع استفاده از آن می­تواند برای کاهش وزن، پرورش عضلات و ماهیچه ­ها یا برای بهبود ضربان قلب در بیماران قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گیرد.

تردمیل در عرصه ورزش، چه در منزل و چه در باشگاه طرفداران زیادی دارد. حال آنکه کاربران برای خرید بهتر نیاز دارند که انواع تردمیل را بشناسند و مطابق با نیازشان این وسیله را خریداری کنند.

رزان کالا یک فروشگاه لوازم ورزشی و بدنسازی می باشد که می توانید هر نوع وسیله ورزشی را که می خواهید از این فروشگاه تهیه نمایید.در اینجا انواع تردمیل را به طور مختصر و مفید به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم برای خرید تردمیل های باشگاهی راهنمای خرید تردمیل باشگاهی را مطالعه نماید تا درمورد انتخاب تردمیل مناسب خود مشاوره شوید.

معرفی انواع تردمیل :

تردمیل­ ها از نظر مکان استفاده، به سه دسته تردمیل های خانگی، باشگاهی و آبی تقسیم می شوند. همچنین در یک نوع دسته بندی دیگر، به دو دسته تاشو و غیر تاشو نیز تقسیم می شوند.

  1.  تردمیل خانگی
  2. تردمیل باشگاهی
  3. تردمیل چند کاره
  4. تردمیل موتور دار
  5. تردمیل بدون موتور
  6. تردمیل آبی
  7. تردمیل با شیب برقی
  8. تردمیل بدون شیب برقی

معرفی انواع تردمیل های خانگی:

این مدل بیشتر برای مصارف خانگی و تعداد نفرات کم تر در کوتاه مدت طراحی شده اند. اندازه آنها نسبت به تردمیل های باشگاهی، کمی کوچکتر است.

معرفی تردمیل های آبی:

برای استفاده در آب، مخصوصا کف استخر طراحی شده است.

آشنایی با انواع تردمیل های بی موتور:

انواع بی‌موتور آن ساده، سبک و ارزان بوده و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهند. همچنین این مدل از تردمیل فقط با نیروی وزن پاها به حرکت درمی‌آید.

معرفی انواع تردمیل در فروشگاه رزان کالا
تردمیل های موتور دار:

در نوع موتوردار این تردمیل‌ها، موتور موجود در آن موجب چرخش تسمه و حرکت صفحه تردمیل می‌شود. این نوع تردمیل تکنولوژی پیشرفته‌تری دارد به علاوه می‌توان سرعت حرکت بر روی آن را تنظیم کرد. همچنین کاربران می‌توانند سرعت آن را به صورت شیب‌دار نیز تنظیم نمایند به گونه‌ای که انگار در یک مسیر سر بالایی در حرکت هستید. این مدل تردمیل ها دارای یک مانیتور کامپیوتری مجهز هستند که از طریق همین سیستم، کاربر الگوی حرکت خود را بر روی دستگاه تنظیم می‌کند. همچنین از طریق اتصال سیم‌های مخصوص آن به بدن، ضربان قلب فرد را نیز نشان می‌دهد تا ورزشکار از شدت ورزش و حرکات خود اطمینان یابد.

معرفی تردمیل های خانگی و باشگاهی:

پر کاربردترین تردمیل ها، تردمیل خانگی و باشگاهی می باشند.

تردمیل های خانگی چگونه هستند؟

تردمیل های خانگی معمولا کوچک و مناسب آپارتمان نشینی و فضای کم آن طراحی شده اند و با داشتن امکاناتی نظیر قدرت تاشوندگی که دارند این امکان را به کاربران خود میدهید تا در صورتی که از تردمیل استفاده نکردند به راحتی بتوانند آن را جمع کرده و از فضای منزل نهایت استفاده را بکنند. به خاطر داشته باشید که موتور این تردمیل ها اکثرا DC میباشد و با برق متناوب تامین نیرو میکنند.

تردمیل های باشگاهی چگونه هستند؟

تردمیل باشگاهی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های ورزشی پرطرفدار به شمار می‌آیند که در کنار سایر دستگاه‌ها در باشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه ورزشی دارای یک تسمه است که با راه رفتن و یا دویدن روی آن، تسمه شروع به چرخش کرده و موجب به حرکت درآوردن صفحه آن می‌شود.

در واقع می‌توان گفت تردمیل‌ها یکی از بهترین و کارآمدترین وسایل ورزشی جهت کاهش وزن محسوب می‌شوند.

معرفی انواع تردمیل در فروشگاه رزان کالا

فرق تردمیل های باشگاهی و خانگی در چیست؟

قیمت تردمیل‌ باشگاه نسبت به انواع خانگی آن بالاتر است چرا که از لحاظ فنی قویتر بوده و از قدرت موتور بالاتری برخوردارند در نتیجه وزن بیشتری را تحمل می‌کنند و همانطور که از نامشان پیداست به منظور استفاده در باشگاه‌ها طراحی شده‌اند.

همچنین این تردمیل‌ها دارای برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ای برای استفاده کاربران هستند. از این گذشته این محصول قابلیت ثبت برنامه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر ویژه مربیان را نیز به همراه دارد.

علاوه بر این کیفیت و امکانات موجود در تردمیل‌ها هستند که در میزان کارکردگرایی این محصول تاثیرگذارند.

برندهای مختلف تردمیل در ایران

برای خرید تردمیل و دانستن قیمت تردمیل و مقایسه آنها ابتدا باید برندهای مختلف تردمیل را بشناسیم. تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. البته تردمیل های آمریکایی نیز در بازار وجود دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر : بهترین مارک و برند انواع تردمیل

اما، بودجه، کارآیی، آپشن های لازم، اندازه تردمیل، گارانتی و خدمات پس از فروش، همگی مواردی هستند که باید برای خرید این دستگاه ورزشی مورد دقت قرار گیرند تا برای خرید نتیجه بهتری حاصل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *