راهنمای خرید, وبلاگ

راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی مناسب-رزان کالا

راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی مناسب-رزان کالا

ماشین‌های شارژی نسل جدیدی که برقی هستند و با باتری های شارژی شارژ می شوند و رانندگی با ماشین‌های واقعی‌ را برای کودک شبیه سازی می کنند و تقریبا تمامی آپشن‌های یک ماشین واقعی را دارند.

کودکان معمولا علاقه زیادی به ماشین و موتور دارند. برای کودکان انواع مختلفی از اسباب بازی های این وسایل ساخته شده است که یکی از آن ها، ماشین و موتور شارژی است. این وسایل شباهت زیادی به ماشین و موتورسیکلت واقعی دارند به همین دلیل از وسایل محبوب بین کودکان به شمار می روند.

اما باوجود بسیاری از مدل‌های ماشین شارژی و طرح‌های مختلف از جمله ماشین شارژی بنز، ماشین شارژی بوگاتی، ماشین شارژی پلیسی، انتخاب و خرید ماشین شارژی که مناسب سن و سال کودک شما باشد یک کار طاقت‌فرسا است.

این ماشین های شارژی که مناسب کودکان تا 12 سال می باشند دارای تنوع بسیار بالایی هستند که فروشگاه رزان کالا در تهران بهترین و باکیفیت ترین ماشین های شارژی کودک را با بهترین برند های روز دنیا گرداوری کرده است و شما می توانید به منظور خرید بهترین نوع ماشین شارژی برای فرزندتان با کارشناسان فروش رزان کالا راهنمایی و مشاوره شوید و بتوانید به صورت آنلاین و اینترنتی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید.

امکاناتی که یک ماشین شارژی خوب دارد

  • فرمان هیدرولیک
  • تعداد موتور ماشین شارژی : بهتره بدانید که تعداد موتور ماشین شارژی در قدرت و کیفیت حرکت ماشین در محیط های مختلف موثر بوده و هرچه تعداد موتور ماشین شارژی بیشتر باشد یعنی قدرت و کیفیت آن ماشین بهتر است.
  • کمک فنر : بهتره ماشین مورد نظرتون کمک فنرهای خوب و نرمی داشته باشه تا وقتی خواستین از ماشین شارژی تو سطوح ناهموار استفاده کنید ضربه و تکان کمی به بچه وارد بشه.
  • کمربند ایمنی
  • صندلی چرمی
  • استارت دکمه ای
  • نوع تایر که می تواند پلاستیکی، اسفنجی و یا بادی باشد و به ترتیب سواری راحت تری برای کودک فراهم می کنند
  • شارژر که معمولا به همراه همه ماشین ها وجود دارد
  • کنترل از راه دور یا ریموت کنترل
  • امکان پخش موزیک، اتصال به USB و یا تلفن همراه
  • مونیتور برای نمایش کارتون و برنامه های تصویری
  • دسته حمل چمدانی
  • باطری ماشین شارژی :

باطری ماشین شارژی انتخابی باید قابل شارژ باشد. داشتن قفل برای عدم استفاده از ماشین در هنگام شارژ شدن نیز یک ویژگی بسیار مهم است.

  • صدای استارت واقعی
  • چراغ ماشین : بعضی از ماشین ها چراغ‌های LED و رنگی داره و توی اون امکان پخش آهنگ‌های MP3 وجود داره که این مکان باعث ذوق بچه‌ها می شود.

بعضی از مدل‌های ماشین شارژی کودک امکان کم و زیاد کردن صدای موسیقی رو هم دارن و میشه فلش و رم هم بهشون وصل کرد که هم زیبایی و امکانات محصول رو بالا می بره و بیشتر مورد پسند فرزندانتون قرار می گیره.

  • داشتن راهنما، چراغ و صدای موتور و درب بازشو
  • درب‌های بازشو
  • قفل ایمنی
  • تعداد چرخ :

ماشین‌های شارژی دارای ۴ چرخ هستند اما برخی مدل‌ها هم هستند که دارای سه چرخ نیز هستند. البته بهتر است که برای ایمنی بیشتر برای کودکانتان ماشین های 4 را انتخاب نمایید مگر این که برای کودکان با رده سنی 1 تا 2 سال تمایل به خرید ماشین شارژی داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی مناسب-رزان کالا

آیا برای هر سن و مشخصات فیزیکی کودک ماشین شارژی وجود دارد؟

با توجه به سن، قد و وزن کودکتان باید دقت کنید که ابعاد ماشین شارژی و قابلیت تحمل وزن ماشین شارژی را باید گونه ای انتخاب کنید که فرزندتان بتواند به راحتی تا چند سال از آن استفاده کند.

اگر می خواهید فرزندتان تا نوجوای از ماشین شارژی خود استفاده کند، ماشین های شارژی با تعداد موتورهای بیشتر و سرعت بالاتر برای رده سنی نوجوان مناسب هستند و باید به سراغ این نوع بروید.

بعضی از ماشین های شارژی با ابعاد بزرگتری وارد بازار شده اند که برای استفاده همزمان دو کودک مناسب نیز مناسب هستند و تمامی این نوع ماشین های شارژی بزرگسال را نیز می توانید در فروشگاه رزان کالا بیابید.

هنگام خرید ماشین شارژی محیط استفاده خود را مد نظر قرار دهید :

هنگام خرید ماشین شارژی باید در نظر داشته باشید که این وسیله در کجا و چه محیطی قرار است استفاده شود؟!

فرزند شما کجا می تواند از این ماشین استفاده کند؟ داخل آپارتمان، حیاط خانه، خیابان و یا پارک و یا حتی روی ماسه های ساحل دریا، در هر کدام از شرایط بالا خیلی مهم است که چه مدل ماشین شارژی را انتخاب کنید که البته مشاوران فروش رزان کالا تمامی این موارد را برای انتخاب بهتر خریدتان در نظر خواهند گرفت و شما را راهنمایی خواهند کرد.

انواع سرعت ماشین های شارژی :

ماشین شارژی‌ های دو سرعته

ماشین شارژی‌های سه سرعته

برای رده سنی 1 الی 6 سال چه قدرت موتور و گیربگسی مناسب است؟
  1. دو موتور 25 وات
  2. دو موتور 30 وات
  3. دو موتور 35 وات
برای رده سنی 3 تا 8 سال چه قدرت موتور و گیربگسی مناسب است؟
  1. دو موتور 35 وات
  2. چهار موتور 35 وات
  3. دو موتور 45 وات

برای سالم نگه داشتن باتری ماشین شارژی موارد زیر را رعایت کنید :

همه باتری‌های این دسته از محصولات شارژ اولیه دارند، اما بعد از تمام شدن شارژ بایستی بین 8 تا 12 ساعت شارژ شوند.

زمان استفاده از ماشین و موتور شارژی با بالاتر بودن آمپر ساعت باتری، افزایش می‌یابد. البته برای اطلاعات کامل تر و بیشتر می توانید مقاله راهنمای استفاده طولانی مدت از ماشین های شارژی و باطری آن ها را نیز مطالعه نمایید.

به منظور جلوگیری از خواب باطری بهتر است هر سه هفته یک بار سیم مثبت نصب شده و سلامت باتری ماشین و موتور شارژی مورد بررسی قرار گیرد. نباید باتری برای مدت طولانی بدون استفاده رها شود.

راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی مناسب-رزان کالا

انواع ماشین شارژی کودک

ماشین برقی اسپرت

ماشین شارژی جیپ

کامیون و وانت شارژی

ماشین شارژی پسرانه

ماشین شارژی دخترانه

ماشین شارژی بزرگ

ماشین شارژی کودکان

ماشین شارژی مناسب نوجوانان

ماشین شارژی 4 موتوره

ماشین شارژی دو موتور

ماشین شارژی تک موتوره

ماشین شارژی شاسی بلند

ماشین شارژی سواری

ماشین شارژی چهار چرخ

ماشین شارژی سه چرخ

قیمت خرید ماشین های شارژی

در قیمت ماشین شارژی مواردی که در مورد امکانات توضیح دادیم بسیار ماثر می باشد .
مثلا تعداد موتور، گیربکس، تحمل وزن، جنس بدنه و … بسیار در کیفیت ماشین شارژی تاثیر می گذارند که بیشتر بودن این مکانات ارتباط مستقیم با قیمت این ماشین ها دارد، البته به شما این اطمینان را می دهیم که میتوانید ارزانترین قیمت ماشین های شارژی مد نظرتا را در فروشگاه لوازم کودک رزان کالا بیابید.

رزان کالا بهترین مارک های ماشین شارژی را با قیمت مناسب در فروشگاه مرکزی خود در تهران جمع آوری کرده است که می توانید نمونه های بسیار این ماشین ها را در سایت به صورت آنلاین و اینترنتی ببینید و یا به شعب این فروشگاه در تهران به صورت حضوری مراجعه نمایید.

خرید حضوری با خرید آنلاین ماشین شارژی در رزان کالا تفاوتی ندارد و کارشناسان فروش ما صادقانه و صمیمانه به بهترین نحو ممکن اطلاعات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهن تا خرید شما کامل و محصول موردنظرتان را درب منزل تحویل بگیرد.

نگهداری از ماشین برقی کودک

به کودک بیاموزید که باید با احتیاط رانندگی کند تا خودش و ماشین آسیب نبیند.

موقع بازی دقت کنید که همه اجزای بدنه به درستی روی هم سوار شده باشند و علائم خرابی مانند صدای عجیب از خود بروز نمی دهند.

بعد از بازی ماشین را در جای مناسب مانند گاراژ یا اتاق کودک قرار دهید.

رعایت نکات ایمنی باید اولویت شماره یک شما در محیط بازی کودک باشد.

راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی مناسب-رزان کالا

ماشین شارژی دو موتوره با ماشین شارژی چهار موتوره چه فرقی دارد؟ مدل های مختلف ماشین شارژی تک موتوره، دو موتوره و چهار موتوره

ماشین شارژی یک موتوره:

مدل ماشین های شارژی تک موتوره جزو اولین سری های این نوع اسباب بازی بوده و به دلیل دارا بودن یک موتور، قدرت و سرعت کمتری داشته و قیمت مناسب تری هم دارند.

ماشین شارژی دو موتوره:

ماشین های شارژی دو موتوره سرعت ثابت داشته و با داشتن یک دنده فقط به جلو و عقب می روند. ماشین شارژی دو موتوره همان‌طور که از اسمش پیداست دارای دو موتور در قسمت جلو ماشین است که چرخ‌ها را به حرکت درمی‌آورد.

ماشین شارژی چهار موتوره:

ماشین شارژی چهارموتوره جزو نسل جدید ماشین های شارژی است، دارای سرعت و قدرت بیش تری نسبت به مدل های قبلی می باشد و به وسیله دنده سرعت ماشین کم و زیاد می شود.

این مدل از ماشین شارژی کودک ابعاد بزرگ‌تری نسبت به بقیه دارد و می‌توانید شاهد لذت بردن کودک خود در محیط بیرون از خانه، پارکها و باغ باشید. ماشین شارژی های چهارموتوره به جهت داشتن قدرت بیش تر در برخی مدل ها برای سوار شدن دو کودک نیز مناسب می باشند.

ماشین شارژی بخریم یا موتور شارژی:

موتور شارژی ها نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین از نظر قیمت مناسب تر هستند.

ماشین شارژی ها دارای پخش کننده تصویری هستند اما موتور شارژی ها معمولا بدون سیستم پخش کننده و در برخی مدل ها دارای سیستم پخش صوتی هستند.

موتور شارژی ها دارای سویچ برای روشن کردن هستند اما ماشین شارژی دارای دکمه برای روشن شدن می باشند.

ماشین شارژی ها دارای کمربند ایمنی هستند، اما موتور شارژی ها دارای کمربند نگهدارنده نیستند.

ماشین شارژی دارای ریموت کنترل برای کنترل از راه دور توسط والدین می باشند، اما موتور شارژی ها قابلیت کنترل از راه دور را ندارند.

مزایای ماشین های شارژی

  • هماهنگی بین اعضای بدن کودک شما.
  • تقویت نیم کره راست مغز کودکان و افزایش هوش منطقی آنها.
  • سهولت استفاده از این محصولات حتی در منزل.
  • برای آموزش‌های راهنمایی و رانندگی در آینده.
  • باعث تحرک کودک می‌شود.
  • دور انداختی نیستند.
  • قابل تعمیر یا تعویض می‌باشند.

ولتاژ ماشین شارژی چقدر باید باشد؟

قابلیت‌های نیرو را به‌عنوان ولتاژ یاد می‌کنیم و 3 دسته می باشد:

  1. ماشین شارژی ۶ ولت:
  2. ماشین شارژی ۶ ولت معمولاً برای ماشین‌های با ابعاد کوچک استفاده می‌شود.
  3. ماشین شارژی ۱۲ ولت : ماشین شارژی ۱۲ ولت مناسب همه کودکان با وزن متوسط است و می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما نسبت به یک ماشین شارژی کودک خوب را برآورده کند.
  4. ماشین شارژی ۲۴ ولت : ماشین شارژی ۲۴ ولت دارای ابعاد بزرگ‌تر نسبت به بقیه انواع آن است که موجب قدرت و سرعت بیشتر در ماشین شارژی کودک می‌شود.

تفاوت ماشین شارژی ها در چیست؟

ماشین شارژی ها از نظر ابعاد به چند دسته تقسیم می شوند که بطور کلی شامل سایز تک نفره و دونفره می باشند، همچنین در تعداد موتور و گیر بکس با هم متفاوت هستندکه در ذیل توضیح داده خواهد شد:

از نظر تعداد موتور و گیربکس نیز ماشین های شارژی به سه دسته تک موتوره، دو موتره و چهار موتوره تقسیم می شوند که در مدل تک موتوره فقط فقط یکی از چرخ های عقب دارای موتور گیربکس میباشد،در مدل دو موتوره هر دو چرخ عقب و در مدل چهار موتوره هر چهار چرخ دارای موتور گیربکس میباشد.

به منظور مشاهده انواع ماشین های شارژی د ر رزان کالا می توانید به صفحه مربوطه در سایت رزان کالا مراجعه نمایید، همکاران فروش ما در رزان کالا پاسخگوی هر سوال و راهنمایی از جانب شما هستند. پیشاپیش از خرید شما مچکریم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *