زیبایی و بهداشتی

برنزه کردن چیست و چه روش هایی دارد ؟

هدف از برنزه شدن

هدف انسانها از برنزه کردن این است که سلولهای رنگدانه ای پوست را تحریک کنند تا پوست به رنگ قهوه ای درآید. این عملکرد می تواند از طریق آفتاب یا با استفاده از برخی داروها اتفاق بیفتند. اشعه UV باعث می شود تکثیر و رنگدانه سازی سلولهای «ملانوستیک» بیشتر شده و درنتیجه پوست برنزه شود.

امروزه یکی از بهترین روش های برنزه کردن بدن که هم راحت و هم سریع است توسط اسپری های برنزه انجام میشود. این اسپری ها به نوعی تهیه شده اند که بدون نیاز به آفتاب و یا دستگاه خاصی پوست شما را به رنگ برنزه در آورده و به آن زیبایی می بخشند.

برخی از این محصولات توسط رزان کالا نیز عرضه میشود و متعلق به یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های زیبایی و بهداشتی به نام تنی مکس است و میتوانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند.

برای نمونه اسپری TINTED BODY MAKE مخصوص پا و بدن که رنگ طلایی به پوست شما بخشیده و تا یک هفته ماندگاری دارد. این محصول چهار ساعت بعد از استفاده اثر خود را می بخشد و فرمولی که در آن به کار رفته از راه راه شدن جلوگیری میکند. همچنین به آفتاب نیز نیازی ندارد.
این محصول تولید کشور های آلمان و فرانسه است که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با استحمام از بین نمیرود. حتی با استفاده مداوم رنگ آن تثبیت میشود.

اسپری برنزه کننده

نکات استفاده

نکاتی که در استفاده از این نوع اسپری ها باید رعایت شود:

  • 1- اسپری را متناسب رنگ پوستتان انتخاب کنید.
  • 2- قبل از استفاده استحمام کرده و پوست خود را بشویید.
  • 3- بعد از اسپری کردن روی پوست حداقل 8 ساعت صبر کنید تا بدنتان خشک شود و با جایی تماس پیدا نکنید.
  • 4- بهتر است برای اثر بخشی بیشتر از کسی کمک بگیرید تا مکان های غیر قابل دسترس را برایتان اسپری کند.
  • 5- برای اثر بخشی بیشتر و طبیعی شدن رنگ پوست بهتر است به طور برنامه ریزی شده و مداوم از اسپری استفاده کنید.
  • 6- اما در کل استفاده زیاد هم از این نوع اسپری ها خیلی برای پوست خوب نیست.

یکی دیگر از محصولاتی که کنترل کیفیت شده و قیمت مناسبی نیز دارد اسپری ON-THE-GO-DARK تنی مکس بوده که تکنولوژی کشور های فرانسه و آلمان روی آن اعمال شده و بی نظیر است. تیم پشتیبانی رزان کالا تنها عرضه کننده واقعی این محصول به صورت اورجینال با قیمت مناسب میباشد و این محصول را به شما توصیه میکند.


شما میتوانید این محصول را به صورت آنلاین از رزان کالا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *