دوچرخه اسپینینگ, وبلاگ

فروش انواع محصولات بادی استرانگ Bodystrong-فروشگاه رزان کالا

فروش انواع محصولات استرانگ Bodystrong

سال 2001 در کشور چین کمپانی بادی استرانگ تاسیس شد. همان طور که از نام این برند پیداست، شعار تبلیغاتی آن بدن قوی همراه با سلامتی است.

بادی استرانگ Bodystrong یک شرکت چینی است که به تولید وسایل و تجهیزات ورزشی مشغول می باشد. این برند به دلیل قیمت بالا و کیفیت مناسب اعتبار و شهرت فراوانی به دست آورده است

رزان کالا یک فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی و باشگاهی در ایران می باشد که نماینده فروش محصولات ورزشی بادی استرانگ Bodystrong در تهران می باشد و می توانید محصولات این برند را از فروشگاه رزان کالا به صورت آنلاین و اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید.

دسته بندی محصولات برند بادی استرانگ Bodystrong

انواع چرخ ثابت اسپینینگ بادی استرانگ Bodystrong در رزان کالا

دوچرخه ثابت بادی استرانگ

با کمک دوچرخه سواری می توانید گردش خون خود را افزایش داده و سبب تناسب اندام و ارتقای سلامت خود شوید.

عمکلرد این دوچرخه ثابت دیسکی بوده و با کمک آن می توانید عضلات و ماهیچه های پا را تقویت کرده، به باسن خود فرم زیبایی نیز بدهید و به روند کاهش وزن و چربی سوزی نیز کمک کنید.

با دوچرخه سواری در منزل می توانید باعث تقویت سیستم قلبی و عروقی و حتی دستگاه تنفسی خود شوید و از به وجود آمدن بیماری ها پیشگیری کنید.

دسته این دوچرخه ثابت های بادی استرانگ نیز به صورت عمودی قابلیت تنظیم دارد تا دست های شما در بهترین شرایط قرار بگیرد و در بهترین موقعیت بدنی بتوانید تمرینات را انجام دهید. این دستگاه قطعات تایوان و مونتاژ چین می باشد.

دوچرخه ثابت یکی از محصولات بادی استرانگ Bodystrong به شمار می آید که طرفداران فراوانی دارد و در انواع دوچرخه ثابت خانگی و دوچرخه ثابت باشگاهی تولید و عرضه می شود.

این دستگاه موجب تقویت عضلات پا شده، به چربی سوزی و تناسب اندام کمک می کند و وضعیت قلبی-عروقی بدن را بهبود می بخشد؛ همچنین سیستم تنفسی را نیز تقویت می کند.

فروش تردمیل های بادی استرانگ Bodystrong در فروشگاه رزان کالا

این برند در زمینه فروش لوازم ورزشی مانند تردمیل فعالیت می‌کند.

تردمیل‌های این کمپانی به بیش از 70 کشور دنیا صادر می‌شود و این نشان دهنده محبوبیت و کیفیت بالای این برند است. بادی استرانگ دارای گارانتی 1 ساله توماس گروپ می‌باشد.

این کمپانی در سال 2010 به دلیل درخواست‌های فراوان، مساحت کارخانه خود را به 86.000 مترمربع افزایش داد و از این طریق بود که توانست عنوان بزرگترین کارخانه تولید تردمیل جهان را از آن خود کند.

انواع تردمیل های بادی استرانگ Bodystrong در رزان کالا

تردمیل باشگاهی بادی استرانگ مدل۶۸۰۰

تردمیل فول باشگاهی MS80 fitness

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *