پزشکی و سلامت, راهنمای خرید, وبلاگ

صندلی ماساژ برای چه کسانی مناسب است؟

خرید مبل و صندلی ماساژور

امروزه به دلیل خستگی مفرط از کار زیاد،علت فشارهای ناشی از استرس و اضطراب، ورزش و پیشرفت علم، استفاده از ماساژ به صورت دستی و برقی بسیار باب شده است. مدل صندلی ماساژ یکی از انواع ابزار ماساژ است که به علت پیشرفته بودن و راحتی که بدن با قرار گرفتن روی آن احساس می کند طرفدار بیش تری دارد.

اما با وجود این مزایا باید دانست که این ابزار هوشمند و پیشرفته مناسب چه کسانی است و مزایای آن چیست؟

فواید ماساژ:

ماساژ در بدست آوردن آرامش، رفع خستگی، کاهش استرس، افزایش هوشیاری، تمدد اعصاب، بالا رفتن آرامش و داشتن خوابی راحت، بهبود جریان خون، افزایش اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها، تناسب اندام، ایجاد طراوت و شادابی پوست و تقویت عضلات نقش بسیار بالایی دارد.

همچنین می تواند به بهبود علائم بیماری سیاتیک، کمر درد، آرتروز و پیشگیری از واریس، کوفتگی و گرفتگی عضلات و شکل نامناسب ستون فقرات کمک کند.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده صحیح از صندلی ماساژ

صندلی ماساژ مناسب چه کسانی است؟

صندلی ماساژور برای کسانی که فرصت کافی برای شرکت در جلسات ماساژ را ندارند و یا نمی توانند در این جلسات شرکت کنند توصیه می شود.

ماساژ می تواند باعث تسهیل گردش خون در بدن شود و یکی از بهترین روش هایی است که برای جلوگیری از دردهای عضلانی و مفصلی به کار می رود.

صندلی ماساژور همچنین برای کسانی که فعالیت بدنی بسیار شدیدی دارند نیز توصیه می شود. به همین علت بسیاری از باشگاه های ورزشی، برای اینکه بدن ورزشکاران پس از ورزش دچار آسیب نشود، اقدام به تهیه صندلی ماساژور می کنند.

صندلی ماساژ سبب بهبود درد در نواحی گردن، دستها و پاها و حتی دردهای نواحی کمر و مهره ها می شود.

همچنیین استفاده از صندلی ماساژور انتخابی مناسب برای سالمندان و افراد خانه دار می باشد و به دلیل درمان کننده افسردگی و استرس نیز برای افرادی که افسردگی دارند نیز مناسب می باشد.

از دیگر مزایای این صندلی، پایین آمدن استرس شغلی افراد، کاهش سردرد مزمن و میگرن، افزایش سیستم دفاعی و ایمنی بدن و جلوگیری از مبتلا شدن زنان به سرطان می باشد.

بیشتر بخوانید : ماساژ چگونه به بدن ما کمک می کند؟

آیا استفاده مداوم از مبل ماساژور اشکالی دارد؟

لازم به ذکر است که اگر این كار به‌وسیله افراد نابلد انجام شود، ممكن است مضر باشد. افرادی که در خانه خود صندلی ماساژور دارند، باید بدانند که استفاده مکرر از این صندلی در هفته آسیب زیادی به مهره کمر و عضلات بدن وارد می‌کند.

برای درمان کمر درد و گردن درد چطور از صندلی ماساژور استفاده کنیم؟

اگر شما از درد فیزیکی مثل کمردرد، درد شانه و درد ناگهانی گردن رنج می‌برید، فواصل ماساژ گیری می‌بایست بین ۳ تا ۴ جلسه در هفته باشد. و یا اینکه حتما با مربی و پزشک خود مشورت کنید و خودسرانه اقدام به ماساژ درمانی نکنید.

چه زمانی در روز بهتر ست از صندلی های ماساژ استفاده کرد؟

توجه داشته باشید که بهترین زمان برای استفاده از این وسیله بعد از کار یا قبل از خواب می باشد.

از کجا مبل و صندلی ماساژور بخرم؟

اگر تصمیم گرفته اید که از مزایای این ماساژور های حرفه ای بهره ببریدو به دنبال بهترین فروشگاه و مرکز فروش مبل و صندلی مساژور  می گردید باید بگوییم که رزان کالا مجهز ترین فروشگاه تجهیزات و لوازم ماساژو می باشد که شما می توانید به منظور خرید روکش صندلی ماساژ، و انواع لوازم ماساژ و ماساژ پا و … از محصولات رزان کالا دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *