تردمیل, وبلاگ, ورزشی

معرفی بهترین تردمیل خانگی به همراه قیمت

معرفی بهترین تردمیل خانگی

رزان کالا بهترین تردمیل ها را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. و به شما تردمیل های خانگی و باشگاهی با برند پروتئوس و  پروفشنال می باشد که برای دیدن تردمیل های هر برند وارد صفحه محصول مربوطه شوید:

انواع تردمیل های پروفشنال Professional

قیمت بهترین تردمیل خانگی

برای همه ما قیمت و بودجه ای که برای خرید تردمیل خانگی می توانیم کنار بگذاریم خیلی میهم است چون با توجه به توانایی خریدمان می خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

تردمیل ها انواع و قیمت متفاوتی دارند ولی برای انتخاب بهترین ها می توانید روی لینک تیتر وارد شوید و لیست قیمت تردمیل ها را در سایت ما ببینید.

در رزان کالا قیمت تردمیل های پروتئوس از 5.950.000 تومان شروع می شود و همچنین قیمت تردمیل های پروفشتال از 4.900.000 تومان شروع می شود که شما بسته به بودجه و هدف خود می توانید خرید خود را انجام دهید.

باید در نظر داشته باشید وقتی خرید خود را انجام دادید مهم است که از این وسیله ورزشی چطور استفاده می کنید و چه فوایدی برای شما دارد.

در این مطلب برای کسب اطلاعات بیشتر شما به مباحثی در مورد تردمیل اشاره می کنیم:

اشتباهات ورزش با تردمیل

استفاده از کفش های کهنه و نامناسب

به پای خود نگاه می کنید

پاهایتان را می کوبید

همیشه از یک برنامه تمرین استفاده می کنید

بیش از اندازه از دست ها استفاده می کنید

گام هایتان زیادی بلند است

به جلو قوز می کنید

در ورزش افراط می کنید

در حالت خودکار قرار گرفته اید

 معرفی برنامه های پیش فرض تردمیل

Cardiovascular:

این برنامه به نحوی طراحی شده است که با تغییر سرعت، ضربان قلب شما را در بازه ۵۰ تا ۸۵ درصد حداکثر ضربان قلب تان نگه دارد. حداکثر ضربان قلب از فرمول (۲۲۰ – سن ) برای آقایان و (۲۲۶ – سن) برای خانم ها بدست می آید.

Fat burning zone:

این برنامه به نحوی طراحی شده است که با تغییر سرعت، ضربان قلب شما را در بازه ۸۰ تا ۸۵ درصد حداکثر ضربان قلب تان نگه دارد.

Alpine Pass:

یک برنامه دشوارتر که با افزایش تدریجی شیب، و سپس برگرداندن آن، وضعیت راه رفتن یا دویدن به روی تپه و سپس بازگشت از آن را شبیه سازی می کند.

Random Hill:

این برنامه میزان شیب و سرعت را بصورت تصادفی تغییر می دهد.

Interval training:

در این برنامه، یک سرعت برای دویدن و یک سرعت برای راه رفتن تعریف می کنید؛ پس می توانید در هنگام دویدن با فشار دادن یک دکمه، سرعت تردمیل را تغییر دهید. اگر قصد انجام دادن تمرینات اینتروال را دارید، این برنامه برای شما مناسب است، زیرا تغییر سرعت در آن به راحتی انجام می شود.

۵K run:

یک برنامه دویدن طولانی که استفاده کننده از آن باید ۵ کیلومتر را روی تردمیل بدود.

Fitness Test:

برنامه ای که با نظارت بر ضربان قلب، سطح آمادگی جسمانی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد. بهتر است هم ۳ ماه یکبار از این برنامه استفاده کنید.

خوب است بدانید تردمیل برای درمان کبد چرب مفید است!

ورزش برای تمام افراد با هر سن و سالی که باشند مفید و مهم است و اما برای افرادی که از بیماری کبد چرب رنج می برند ورزش اهمیت بیشتری دارد.

به گفته پزشکان رسیدن به تناسب اندام و لاغری برای از بین بردن بیماری کبد چرب لازم است و باید به این موضوع توجه بسیاری کنید.

روزانه فعالیت ورزشی ساده ای مانند پیاده روی را برای خود انتخاب کنید و به صورت مداوم آن را انجام دهید. زمانی که درصد چربی ها را در بدنتان به حداقل برسانید میتوانید بیماری کبد چرب را تحت کنترل خود در بیاورید.

روزانه 30 دقیقه پیاده روی در کنار پیروی از برنامه غذایی سالم برای داشتن کبدی سالم و همچنین التیام کبد چرب توصیه می شود.

با تحقیقات انجام شده مشخص شد اگر افراد بتوانند در طول هفته فعالیت ورزشی بالای 60 دقیقه داشته باشند، می توانند هم به تناسب اندام خوبی برسند و هم عملکرد کبد و دیگر اندام های حیاتی خود را بهبود ببخشند و سلامتیشان را تضمین کنند.

حتی اگر نمی توانید زمان زیادی را به انجام دادن این کار اختصاص دهید و به باشگاه یا خارج از خانه بروید بهتر است برای خانه تردمیل خانگی انتخاب کنید. در زمان برگشتن یا قبل از رفتن به سرکار برای 30 دقیقه هم که شده با شدت متوسط ورزش کنید تا احساس بهتری داشته باشید.

اشاره ای به فواید داشتن یک تردمیل خانگی:

تردمیل به شما کمک می کند با استفاده و انتخاب برنامه های اصولی بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ورزش مناسبی انجام دهید.

زمانی که پیاده روی می کنید می توانید سوخت و ساز بدنتان را افزایش دهید و چربی بیشتری بسوزانید.

با کمک تردمیل خانگی حتی می توانید در تماشای تلویزیون نیز پیاده روی کنید و تعداد ضربان قلبتان را بالا ببرید تا کالری سوزی بیشتری در بدنتان رخ دهد.

مطالعه بیشتر:

استفاده صحیح از تردمیل و نکاتی که باید رعایت کنید

تردمیل ها دارای انواع مختلفی هستند و مدل چند کاره آنها به شما کمک می کند تا در خانه باشگاه کوچکی داشته باشید.

به کمک ویبراتورهای برقی که بر روی تردمیل های چند کاره نصب شده اند می توانید توده چربی های اضافی را شکسته و به آنها کمک کنید تا با سرعت بیشتری آب شوند.

داشتن چنین برنامه غذایی و ورزشی برای سلامتی بدن شما بسیار مفید است و بهتر است این رویه را در صورت سلامتی نیز ادامه دهید تا با سلامتی خود ابتلا به انواع بیماری ها را از بین برده و احتمال مرگ را در سنین پایین تا حد زیادی کاهش دهید.

برای مطالعه بیشتر در زمینه تناسب انوام با ورزش با تردمیل مقاله زیر را پیشنهاد می کنیم:

ورزش با تردمیل در نتیجه لاغری و فرم دهی بدن

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *