پزشکی و سلامت

فلسفه ماساژ و فواید آن

ماساژ چیست ؟

کلمه ماساژ برگرفته از یک کلمه یونانی به نام Massein گرفته شده که معنا مالش را میدهد.
در واقع ماساژ یعنی دست ورزي یا حرکت دادن دستگاه ماساژور بر روي بافت هاي نرم بدن. این دست ورزی یا ماساژ به درمان دردهای مختلفی در بدن می انجامد و همچنین باعث شادابی و سرحالی فرد میشود. به عبارت دیگر ماساژ عبارتست از یک سری حرکات و مهارتهای دستی که بطورمنظم و مخصوص بر روی بافتهای بدن جهت تأثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل و گردش خون بکار می رود .

ماساژور کف پا

دستگاه ماساژور

امروزه در جهان بسیاری از افراد برای استفاده های درمانی یا آرامش گرفتن از ماساژ روزانه به خرید و استفاده از دستگاه های ماساژ اقدام میکنند.

یکی از این دسته محصولات ماساژورهای پا هستند که بسیار بسیار، جالب و مفید عمل میکنند.

پا به عنوان یکی از مهم ترین عضو های بدن در طول روز خستگی زیادی را متحمل میشود و در پایان یک روز سخت پر از هیاهو نیاز به یک التیام بخش و انرژی دهنده دارد. پا یکی از اصلی ترین اجزای بدن است و لقب قلب دوم را به آن نسبت میدهند. ایجاد کوچک ترین مشکل در پاها میتواند تاثیر مستقیمی بر روی دیگر اندام های بدن بگذارد، پا جزو اعضایی از بدن است که کمتر به آن توجه می کنیم و در رسیدگی به آن کوتاهی میکنیم. ماساژ های مخصوص آن می تواند اثر مثبت بر روی کل بدن بگذارد و خیلی از مشکلات جسمی را برطرف کند.

ماساژور پا

در فروشگاه اینترنتی رزان کالا بخشی از محصولات به ماساژورها تعلق دارند و رزان کالا عرضه کننده با کیفیت ترین های این دستگاه ها به شمار می آید. ماساژور کف پا اوتو مدل AF-80 یکی از این محصولات بوده که تولید شرکت اوتو میباشد، همچنین جزو مرغوب و محبوب ترین ها است.

اثبات علمی

مطالعه ای که در سال 2002 در نشریه علوم پرستاری و سلامت منتشر شد که به آثار مثبت ماساژ پا پرداخته و به این نکته اشاره دارد که این نوع ماساژ سبک زندگی سالم را برای تمام گروه های سنی ترویج می کند و به طور ویژه، گردش خون، کسب آرامش و قدرت بهبودی را افزایش می دهد.

برخی از فواید دستگاه ماساژور پا

  • درمان تورم در زنان باردار
  • تسکین آسیب های پا و مچ پا
  • افزایش در گردش خون
  • درمان سردرد
  • تسکین تنش و استرس
  • کاهش فشار خون
  • و…

با استفاده از دستگاه ماساژور پا، مزایای بیشماری برای سلامت جسمی و روانی شما به دست خواهد آمد. شما زمان بسیار کوتاه برای بهبود سلامت خود دارید پس خود را آماده لذت بردن از ماساژور کف پا اوتو مدل AF-80 پر کاربرد و قابل دسترس کنید، برای خرید ماساژور پا مناسب می توانید به رزان کالا رجوع کرده و از خدمات این فروشگاه اینترنتی که شامل نصب و راه اندازی محصول، خدمات پس فروش و پشتیبانی همه روزه میباشد بهره مند شوید.

نگاهی به صفحه محصولات در فروشگاه 

شما در رزان کالا میتوانید از امکانات مختلفی بهره مند شوید:

ماساژور کف پا اوتو مدل AF-80

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید امکان اشتراک گذاری محصولات یا مقایسه آن ها با یکدیگر برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است. همچنین میتوانید آن را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و بعدا اقدام به سفارش کنید.

قیمت های سایت رزان کالا لحظه به لحظه درحال تغییر و در جهت رفاه حال شما عزیزان پیش میرود. تخفیف های متعدد و مناسبتی نیز جزو وجوه تمایز رزان کالا با فروشگاه های دیگر است.

انتخاب یک دستگاه ماساژور خانگی مناسب

هدف شما از خرید چیست ؟

هنگام انتخاب، به نیازهای خود فکر کنید.

بعضی از ماساژورهای پا برای کاهش استرس و آرامش بیشتر طراحی شده اند.
بعضی دیگر از مزایای درمانی برخوردار هستند و …

متناسب با پاهای خود خرید کنید 

برخی سوالات زیر را پاسخ داده تا پاهای خود را بشناسید:

  • میزان ناراحتی و مشکلات پای شما تا چه حد است؟
  • آیا این تنها ناراحتی است که آن را تجربه می کنید؟
  • آیا پس از پوشیدن کفش پاشنه بلند، انگشتان شما سفت و زمخت می شوند؟
  • آیا اندام های شما در اثر کار آسیب دیده اند؟
  • آیا در بافت های عضلانی پای خود احساس بدی را تجربه می کنید؟

دانستن اینکه چه قسمتی از پای شما درد می کند کمک خواهد کرد تا ماساژور بهتری انتخاب کنید. اگر سابقه بیماری دارید قبل از خرید ماساژور حتما با پزشک خود مشورت کنید. ماساژورها در حالی که می توانند به آرامش افراد کمک کنند، می توانند مشکلات سلامتی آنها را نیز تشدید کنند.

میخواهید چقدر هزینه کنید ؟ 

توجه داشته باشید که میزان دوام و ویژگی های ماساژورها با هم متفاوت است. مدل های ارزان تر قابلیت ها و قدرت کمتری نسبت به مدل های گران تر دارند. در رزان کالا انواع زیادی از ماساژورها موجود بوده که حق انتخاب شما را بالا میبرد.

استفاده آسان و مطالعه دستورالعمل

همه مارک های ماساژور پا تقریبا دستورالعمل استفاده آسانی دارند و به راحتی می توان با دیدن سوییچ ها و دکمه ها با آنها کار کرد. برخی دیگر نیز دارای فناوری کنترل از راه دور هستند و با ریموت میتوانید دستورالعمل های آن ها را انجام دهید.

 

از شما دعوت میکنم مقالات دیگر سایت را که در موضوعات مختلف بهداشتی و سلامتی برای شما عزیزان تهیه شده و میشود مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *