پزشکی و سلامت

دستگاه تصفیه هوا چه کاربردی دارد و نکاتی برای خرید آن

دستگاه تصفیه هوا

تصور بیشتر افراد از دستگاه تصفیه هوا جداسازی آلودگی ها یا ساخت اکسیژن است. اما برعکس تصفیه هوا وسیله ای برای پاک سازی یک فضای بسته از گرد و غبار، گرده گیاهان، شوره حیوانات خانگی، هاگ قارچ‌ها و…  که می‌توانند به عنوان آلرژی عمل کنند میباشد. ذرات دود و ترکیبات آلی و حتی پرز فرش و مبل نیز میتوانند توسط این دستگاه فیلتر شوند.

دستگاه تصفیه هوا OTO Purey 

یکی از محصولات رزان کالا بوده و به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا بشمار می آید.


دستگاه تصفیه هوا
اشاره کردیم که دستگاه تصفیه آلودگی محیط و یا هوایی که تنفس میکنید را پاک نمیکند بلکه محیط را از آلاینده ها پاک میکند و باید اضافه کنم که این کار را توسط فیلترهای مختلف انجام میدهد. یکی از نکات مهم در خرید تصفیه هوا توجه به فیلترهای موجود در آن است.
 دستگاه تصفیه هوا OTO Purey نیز از فیلترهای مختلف و متعددی استفاده میکند تا هوای مطبوع و مناسبی را به شما تحویل دهد. این دستگاه شامل فیلتر یونیزر، فیلتر کاتالیزور، فیلتر کربن فعال گرانول، فیلتر واقعی 99.97٪ HEPA و فیلتر تابع آنیون بوده که قابل شستشو نیز هستند.

دستگاه تصفیه هوا
این دستگاه ها هر کدام به نوع خود مساحتی از مکان مورد نظر شما را پوشش میدهد و باید با توجه به مکانی که برای استفاده در نظر دارید خریداری شود. OTO Purey مساحت 70 متر مربع را پوشش داده و میتواند در مصرف برق و هزینه های مالی موثر باشد.

یکی دیگر از نکات شناخت و خریداری این نوع دستگاه ها سرعت خروجی هوا و سر و صدایی که تولید میکنند میباشد. OTO Purey دارای فن با قابلیت تنظیم سرعت، حالت بی صدا و حالت شب است.

دستگاه تصفیه هوا
و نکته آخر خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه است که بتوان بعد از خرید در صورت خرابی یا ازبین رفتن فیلتر ها برای تعمیر یا تعویض اقدام کرد. رزان کالا یک سال گارانتی تعویض و پنج سال هم خدمات پس از فروش برای این دستگاه داشته و در صورت بروز مشکل کارشناسان خود را نهایتا ظرف یک روز به محل اعزام میکند.

دستگاه تصفیه هوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *