پزشکی و سلامت, راهنمای خرید, وبلاگ, ورزشی

با مزایای مینی بایک و پدال برقی آشنا شوید

مینی بایک (پدال برقی ) چیست و چگونه کار می کند؟

برای اینکه تصوری از کار پدال های برقی به شما بدهیم، بهتر است با این جمله آغاز کنیم: دوچرخه های بزرگ ثابت و برقی را به شکل کوچک و جمع و جور بنگرید. این وسیله را مینی بایک می گوییم. پدال های برقی درواقع مینی بایک های کوچکی هستند.

در حالیکه در دوچرخه های ثابت شما باید در یک پوزیشن رکاب بزنید، پدال های برقی (مینی بایک ها) این امکان را می دهند تا در سه حالت متفاوت بتوانید از آن استفاده کنید.

مینی بایک یا پدال پا مکانیکی

مینی بایک (پدال پا مکانیکی) ویا پدال مکانیکی فیزیوتراپی پا برای افرادی که به علت بیماری، کنترل عضلانی کمتری دارند وهمچنین جهت تقویت عضلات ورفع اسپاسم عضلانی توصیه میگردد ،با پدال مکانیکی در حداقل زمان ممکن و به موازات انجام امورات روزمره خود به تمرین پرداخته و حرکات تمرینی نقطه ای را جهت تقویت عضلات و مفاصل دست و پا انجام دهید.

معرفی پدال مکانیکی دست و پا اَتمد Atmed

پدال های مکانیکی در واقع مینی بایک های کوچکی هستند که رکاب های آن با نیروی فرد به گردش در می آید. پدال مکانیکی «ATMED» این قابلیت را داشته تا فرد بتواند به صورت نشسته یا خوابیده، پاهای خود را روی آن گذاشته و همزمان که رکاب می زند به کار دیگری مانند مطالعه، کار با لپتاب و … مشغول باشد.

ATMED این امکان را به کاربر داده تا ضمن استفاده از آن به عنوان مینی بایک، با استفاده از وسیله ای که مجهز به سنسور است، از میزان دور بر دقیقه، میزان کالری مصرف شده و مدت زمان استفاده نیز باخبر گردد.  بر روی این وسیله یک دکمه ی MOOD قرار دارد که با فشاردادن آن می توانید از کالری سنج، زمان سنج و میزان دور بر دقیقه نیز مطلع شوید.

کاربرد دستگاه مینی بایک

مینی بایک ها برای لاغری موضعی بدن و تقویت عضلات ران و پا قابل استفاده هستند.

به جای آنکه مجبور باشید برای مناسب شدن هوای بیرون برای دوچرخه سواری صبر کنید، می توانید از مزایای دوچرخه سواری در منزل بهره ببرید!

با استفاده از یک دستگاه مینی بایک، به جای آنکه کالری را بادوچرخه سواری و در خیابان های شلوغ و وجود ریسک تصادف کم کنید، در منزل همان کار را انجام داده و تقریبا به همنا میزان کالری می سوزانید

با مینی بایک در حالی که در منزل در کنار خانواده خود هستید و یا مشغول انجام سایر امور خانه مثل تلفن زدن، کار با کامپیوترو یا تماشای تلویزیون، به طور موثری از مزیت های دوچرخه سواری البته بدون ریسک تصادف و زمین خوردن بهره می برید!

این محصول قابل استفاده در موارد پزشکی، ورزشی و توانبخشی برای دست و پا است.

برخی مینی بایک ها مثل مینی بایک UNION دارای سطح زبر و دندانه ای روی پدال هست که منجر به تحریک نقاط طب سوزنی دست و پا می شود.

آیا مینی بایک به فضای زیادی نیاز دارد؟

مینی بایک ها با توجه به نوع و برندشان انواع مختلفی دارند اما ابعاد کوچک و وزن نسبتا کم این دستگاه، باعث شده که یک وسیله کاربردی و بسیار مناسب برای استفاده در آپارتمان ها باشد.

8 مزیت استفاده از مینی بایک یا پدال برقی

  1. این دستگاه ها یا پدال برقی ها به علت حجم کمی که دارند چای کمی را می خواهند و حتی اگر مکان کوچکی دارید به راحتی می توانید از این محصول استفاده کنید.
  2. هرجا که بروید می توانید دوچرخه ثابت های خود را با خود ببرید و نگران نباشید چون در هر کجا باشید می توانید از مینی بایک های خود استفاده کنید.
  3. استفاده از این دستگاه نیاز به آموزش یا حضور در کلاس و مربی ندارد و همچنین استفاده از این محصول ورزشی خطرناک نیست.
  4. استفاده از پدال برقی نیاز به تمرکز بالا ندارد بدین معنی که حتی ما وقتی مشغول فعالیت دیگه مثل تلویزیون دیدن و حتی پای سیستم و پشت میز نشستن می توانید از
  5. این دستگاه استفاده کنید.
  6. این محصول به گونه ای طراحی شده که در حالت جسمی که قرار داشته باشید ( نشسته، خوابیده) می توانید از این مینی بایک استفاده کنید.
  7. مینی بایک ها برای هر رده سنی با ههر موقعیت سلامتی قابل استفاده است.
  8. مینی بایک ها دستگاهی بی خطر برای ورزش می باشند و حتی کسانی که دچار کمردد و بیماری های دیگه هم هستند می تواننذ از این محصول استفاده کنند.

حال که با فواید مینی بایک و پدال برقی بیشتر آشنا شدید و تصمیم به تهیه این دستگاه داشتید، رزان کالا بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی بهترین مینی بایک یا پدال برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *